Από την στιγμή εμφάνισής της Veyron, η Bugatti κανονικοποίησε κατά κάποιο τρόπο την τετραψήφια ισχύ στα νόμιμα για το δρόμο αυτοκίνητα.
Ακολούθησε η αντίστοιχου βεληνεκούς Chiron η οποία υπήρξε και η τελευταία Bugatti με τον θηριώδη W16 κινητήρα ενώ πλέον, αναλαμβάνει η νέα Tourbillon η οποία με επίκεντρο ένα νέο υβριδικό σύνολο, προσφέρει την εκκωφαντική ισχύ των 1.800 ίππων και μια προσέγγιση που την καθιστά τον ορισμό της εκζήτησης, σε κάθε πιθανή πτυχή της.
Tην θέση του ιστορικού πια W16 έχει πάρει ένας ατμοσφαιρικός V16 με χωρητικότητα 8,3 λίτρων σχεδιασμένος από την Cosworth o οποίος σημειωτέον θα είναι ο πρώτος V16 που εφοδιάζει αυτοκίνητο παραγωγής σε διάστημα μιας 85ετίας.
Ο νέος κινητήρας με απόδοση 1.000 ίππων και 900 Nm ροπής συνδυάζεται με τρία ηλεκτρικά μοτέρ –δύο μπροστά και ένα πίσω- που είναι υπεύθυνα για τους υπόλοιπους 800 ίππους και μια μπαταρία 25 kWh, 800 Volt που απαρτίζουν την υβριδική φύση της Tourbillon και της εξασφαλίζουν, εκτός των παραπάνω και ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ.
To σύνολο συμπληρώνεται από την παρουσία από ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων που με την σειρά του συνδυάζεται από ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, υπεύθυνο για την ομαλή μετάδοση της γενναιόδωρης ισχύος στην άσφαλτο.
Να τονιστεί ότι το συνολικό βάρος της κατασκευής δεν ξεπερνά τους 2 τόνους σταματώντας σε 1.995 κιλά κάτι που συνεπάγεται ότι η αναλογία κιλών ανά ίππο, προσεγγίζει την μονάδα.
Όπως ισχύει και για άλλες εξωτικές υβριδικές κατασκευές όπως η Lamborghini Revuelto, ο ένας ηλεκτροκινητήρας ενσωματώνεται ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και το σύστημα μετάδοσης ενώ οι άλλοι δύο αναλαμβάνουν να κινούν κάθε τροχό του μπροστινού άξονα ο οποίος δεν συνδέεται μηχανικά με τον V16.
Ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω ο χρόνος που χρειάζεται η Tourbillon για να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα, διαμορφώνεται σε 2,0 δευτερόλεπτα ενώ το «0-200» έρχεται σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα το «0-300» σε δέκα δευτερόλεπτα και το «0-400» σε λιγότερο από 25 δευτερόλεπτ...