ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
|
Airbnb: Eνισχύει το μάρκετινγκ και κάνει προσλήψεις
18/3/2025, 23:24
|
Περισσότερες δαπάνες για μάρκετινγκ και προσλήψεις θα πραγματοποιήσει η Airbnb καθώς προετοιμάζεται για την έναρξη νέων επιχειρήσεων τον Μάιο για να επεκτείνει τις ροές εσόδων της πέρα από την βραχυχρόνια μίσθωση. Η ηλεκτρονική αγορά βραχυχρόνιων ενοικιάσεων με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, τον Φεβρουάριο, δήλωσε ότι σχεδιάζει να επενδύσει 200 έως 250 εκατομμύρια δολάρια φέτος για τη δημιουργία αυτών των επιχειρήσεων, με σκοπό να δημιουργήσει τελικά έσοδα 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων από αυτές. Η Airbnb είχε έσοδα 11,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι, αυξημένα κατά 12% από το προηγούμενο έτος, ενώ τα καθαρά της έσοδα μειώθηκαν κατά 45% στα 2,65 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Airbnb δεν έχει αποκαλύψει τον αριθμό των επιχειρήσεων που σκοπεύει να ξεκινήσει, ούτε πού θα εστιάζει η καθεμία. Η εταιρεία έχει δηλώσει ότι σχεδιάζει να επαναφέρει τις εμπειρίες της προσφέροντας να αυξήσει τη διαμονή των χρηστών μέσω ταξιδιωτικών δραστηριοτήτων, όπως περιηγήσεις με ποδήλατο έως γευσιγνωσίες φαγητού. Η Airbnb άρχισε να προσφέρει μια περιορισμένη σειρά εμπειριών το 2016, αλλά σε μεγάλο βαθμό την παράτησε
Διαβάστε περισσότερα |
|
|
|