Bugatti Tourbillon: Άλλος κόσμος
Ημερομηνία:
21/6/2024, 19:04 - Εμφανίσεις: 85
Από την στιγμή εμφάνισής της Veyron, η Bugatti κανονικοποίησε κατά κάποιο Ï„Ïόπο την τετÏαψήφια Î¹ÏƒÏ‡Ï ÏƒÏ„Î± νόμιμα για το δÏόμο αυτοκίνητα.
ΑκολοÏθησε η αντίστοιχου βεληνεκοÏÏ‚ Chiron η οποία υπήÏξε και η τελευταία Bugatti με τον θηÏιώδη W16 κινητήÏα ενώ πλÎον, αναλαμβάνει η νÎα Tourbillon η οποία με επίκεντÏο Îνα νÎο υβÏιδικό σÏνολο, Ï€ÏοσφÎÏει την εκκωφαντική Î¹ÏƒÏ‡Ï Ï„Ï‰Î½ 1.800 ίππων και μια Ï€ÏοσÎγγιση που την καθιστά τον οÏισμό της εκζήτησης, σε κάθε πιθανή πτυχή της.
Tην θÎση του ιστοÏÎ¹ÎºÎ¿Ï Ï€Î¹Î± W16 Îχει πάÏει Îνας ατμοσφαιÏικός V16 με χωÏητικότητα 8,3 λίτÏων σχεδιασμÎνος από την Cosworth o οποίος σημειωτÎον θα είναι ο Ï€Ïώτος V16 που εφοδιάζει αυτοκίνητο παÏαγωγής σε διάστημα μιας 85ετίας.
Ο νÎος κινητήÏας με απόδοση 1.000 ίππων και 900 Nm Ïοπής συνδυάζεται με Ï„Ïία ηλεκτÏικά μοτÎÏ â€“Î´Ïο μπÏοστά και Îνα πίσω-  που είναι υπεÏθυνα για τους υπόλοιπους 800 ίππους και μια μπαταÏία 25 kWh, 800 Volt που απαÏτίζουν την υβÏιδική φÏση της Tourbillon και της εξασφαλίζουν, εκτός των παÏαπάνω και ηλεκτÏική αυτονομία 60 χλμ.
To σÏνολο συμπληÏώνεται από την παÏουσία από Îνα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχÎσεων που με την σειÏά του συνδυάζεται από Îνα διαφοÏικό πεÏιοÏισμÎνης ολίσθησης, υπεÏθυνο για την ομαλή μετάδοση της γενναιόδωÏης ισχÏος στην άσφαλτο.
Îα τονιστεί ότι το συνολικό βάÏος της κατασκευής δεν ξεπεÏνά τους 2 τόνους σταματώντας σε 1.995 κιλά κάτι που συνεπάγεται ότι η αναλογία κιλών ανά ίππο, Ï€Ïοσεγγίζει την μονάδα.
Όπως ισχÏει και για άλλες εξωτικÎÏ‚ υβÏιδικÎÏ‚ κατασκευÎÏ‚ όπως η Lamborghini Revuelto, ο Îνας ηλεκτÏοκινητήÏας ενσωματώνεται ανάμεσα στον κινητήÏα εσωτεÏικής καÏσης και το σÏστημα μετάδοσης ενώ οι άλλοι δÏο αναλαμβάνουν να κινοÏν κάθε Ï„Ïοχό του μπÏÎ¿ÏƒÏ„Î¹Î½Î¿Ï Î¬Î¾Î¿Î½Î± ο οποίος δεν συνδÎεται μηχανικά με τον V16.
Ως αποτÎλεσμα όλων των παÏαπάνω ο χÏόνος που χÏειάζεται η Tourbillon για να επιταχÏνει από 0-100 χλμ./ÏŽÏα, διαμοÏφώνεται σε 2,0 δευτεÏόλεπτα ενώ το «0-200» ÎÏχεται σε λιγότεÏο από Ï€Îντε δευτεÏόλεπτα το «0-300» σε δÎκα δευτεÏόλεπτα και το «0-400» σε λιγότεÏο από 25 δευτεÏόλεπτ...
Πηγή/ΠεÏισσότεÏα: in.gr
|
|
|