Ολο το ρεπορτάζ για το VAR: Το πρωτόκολλο δεν έχει χρονικό όριο σε περίπτωση βλάβης Ημερομηνία:
27/9/2025, 23:20 - Εμφανίσεις: 7
Συμβαίνουν κι αυτά! Είναι από τις φορές που η τεχνολογία στρέφεται σε βάρος του ανθρώπου.
Το VAR ήταν προβληματικό και έκανε τρεις διακοπές στη διάρκεια του αγώνα Ολυμπιακός-Λεβαδειακός 3-2 για την 5η αγωνιστική της Stoiximan Super League, δημιουργώντας και εκνευρισμό στις τάξεις των υπευθύνων.
Όπως έχει καταγραφεί στο φύλλο αγώνα η πρώτη διακοπή έγινε το διάστημα 37’-41’, η δεύτερη μεταξύ 58’-60’ και η τρίτη στο τέλος, όταν έπρεπε να ελεγχθεί το γκολ του Λεβαδειακού (79’), όμως στο κέντρο ελέγχου στο Μαρούσι δεν είχαν εικόνα.
«Περίμενε, περίμενε, περίμενε», έλεγαν οι τεχνικοί στον Κατσικογιάννη, μπας και λυνόταν το πρόβλημα (σ.σ.
η εικόνα λαμβάνεται μέσω ίντερνετ), ώστε να ελεγχθεί αν υπήρχε οφσάιντ του Μανθάτη, αφού πρώτα έκαναν έλεγχο και από ποιον έγινε κάτοχος της μπάλας (από συμπαίκτη ή από αντίπαλο;).
Το πρωτόκολλο του VAR δεν περιλαμβάνει χρονικό όριο σε περίπτωση βλάβης, όπως δεν υπάρχει χρονικό όριο για να τσεκάρουν μια φάση.
Ο διαιτητής Κατσικογιάννης (Ηπείρου) χειρίστηκε το θέμα όπως έπρεπε, ενημερώνοντας κάθε φορά τις ομάδες, ενώ την τελευταία ενημέρωσε ότι δεν υπήρχε εικόνα για να ελέγξουν το 2-2 και ο ρέφερι εξάντλησε όλα τα χρονικά περιθώρια ενώ από τον Ολυμπιακό διαμαρτύρονταν ότι ο Μανθάτης ήταν εκτεθειμένος.
Τελικά, λόγω βλάβης ίσχυσε η απόφαση του διαιτητή και το γκολ μέτρησε.
Στη Ρουμανία είχαν κάνει 11 λεπτά για να τσεκάρουν ένα πέναλτι.
Το παιχνίδι έλαβε τέλος χωρίς το VAR τα επανέλθει.
Για κάποια δευτερόλεπτα έκαναν την εμφάνισή τους και μετά κόβονταν.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Στο γήπεδο Καραϊσκάκη ήταν και ο Λανουά.
Μετά τη λήξη του αγώνα ο Γάλλος κατέβηκε στα αποδυτήρια για να ενημερωθεί.
Αναλυτικά το άρθρο 12 του ΚΑΠ αναφέρει: «Σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος της SL1, θα λειτουργεί το Video Assistant Referee (VAR) και η χρήση γραμμής οφσάιντ στο Video Assistant Referee, και δυνατότητα επίσης χρήσης των τεχνολογιών Goal Line Technology (GLT) και Semi Automated Offside.