Ο Αλέσιο Λίσι έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως προπονητής του ΠΑΟΚ και με λίγες λέξεις έκανε ξεκάθαρο το τι έχει στο μυαλό του. Ο 40χρονος Ιταλός μίλησε για το αγωνιστικό του πλάνο, λέγοντας ότι θέλει μία ομάδα η οποία θα είναι πιεστική, θα επιτίθεται και θα έχει την αυτοπεποίθηση, ώστε να διαχειρίζεται κάθε στιγμή του αγώνα. Αναλυτικά, όσα δήλωσε ο Αλέσιο Λίσι: «Θέλω μια ομάδα που θα μπορούσε να διαχειριστεί όλες τις φάσεις του παιχνιδιού, να νιώθουμε αυτοπεποίθηση σε κάθε στιγμή του αγώνα και σίγουρα θέλω μια πραγματικά επιθετική ομάδα, μια πραγματικά πιεστική ομάδα», ανέφερε επί του θέματος, δίνοντας μια πρώτη εικόνα για το αγωνιστικό μοντέλο που θέλει να εφαρμόσει.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) googletag.cmd.push(function() { googletag.display("inside_intext_3"); }); «Οι παίκτες μου πρέπει να δίνουν τα πάντα στο χορτάρι, να μάχονται για τη φανέλα, για την ομάδα, για τους φιλάθλους», υπογράμμισε, δείχνοντας πως το πάθος και η ένταση αποτελούν βασικά στοιχεία της φιλοσοφίας
Διαβάστε περισσότερα |