Διακοπές: Πώς σχεδιάζει, κάνει κρατήσεις και οργανώνει τα ταξίδια της η Gen Z Ημερομηνία:
27/7/2025, 18:28 - Εμφανίσεις: 23
Διαφορετικές γενιές προσεγγίζουν τις διακοπές με άλλον τρόπο η καθεμιά – ειδικά οι νεότερες γενιές.
Σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές, οι νεότεροι ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στις μοναδικές εμπειρίες και γενικότερα έχουν αναπτύξει μιαν αλλιώτικη στάση απέναντι στα ταξίδια εν συγκρίσει με αυτήν που είχαν στο παρελθόν.
Το Travel Perk συγκέντρωσε και παρουσιάζει περισσότερα από 30 κύρια στατιστικά στοιχεία αναφορικά με τον τρόπο που ταξιδεύει η Gen Z.
Όπως επισημαίνει, η Gen Z αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τις ταξιδιωτικές εταιρείες, καθώς γίνονται ένα βασικό τμήμα της αγοράς.
Ας δούμε πώς σχεδιάζουν, κάνουν κρατήσεις και διαχειρίζονται τα ταξιδιωτικά τους δρομολόγια.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Η Gen Z, λοιπόν, ταξιδεύει συχνά – πραγματοποιεί κατά μέσο όρο 3 ταξίδια αναψυχής ανά έτος.
Το 63% των καταναλωτών της Gen Z έχει πραγματοποιήσει ταξιδιωτικές αγορές τους τελευταίους 12 μήνες.
Οι εργαζόμενοι της γενιάς των Millennials και της Gen Z είναι οι κορυφαίοι επαγγελματίες ταξιδιώτες, με το 53% κάθε ομάδας να σχεδιάζει να ταξιδέψει για επαγγελματικούς λόγους.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Το 65% της Gen Z πρόκειται να ξοδέψει περισσότερα σε ταξίδια αναψυχής το 2025 σε σύγκριση με πέρυσι.
Το 88% των καταναλωτών της Gen Z ακολουθεί τουλάχιστον έναν influencer ταξιδιών στο TikTok.
Το 45% της Gen Z εμπιστεύεται τις ταξιδιωτικές προτάσεις που κάνουν οι influencers.
Οι ταξιδιώτες της Gen Z προτιμούν τα απευθείας διαδικτυακά κανάλια για κρατήσεις πτήσεων.
Το 76% των Γενιών Ζ ενδιαφέρονται περισσότερο για ταξίδια από ό,τι παλιά.
Η εμβάθυνση στις τοπικές κουλτούρες είναι ένα κορυφαίο ταξιδιωτικό κίνητρο για τους μισούς ταξιδιώτες της Gen Z.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Σχεδόν το 60% των καταναλωτών της Gen Z χρησιμοποιούν προγράμματα επιβράβευσης όταν ταξιδεύουν.
Το 31% των καταναλωτών της Gen Z σχεδιάζουν έναν προορισμό σε παραλία/λίμνη για τις επόμ...