Το Ανώτατο Δικαστήριο στην Ισπανία καταδίκασε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου τον πρώην υπουργό Μεταφορών Χοσέ Λουίς Αμπάλος σε 24 χρόνια φυλάκισης για διαφθορά, σε μια απόφαση που αποτελεί την πρώτη σε μια σειρά σκανδάλων που πλήττουν το κυβερνών Σοσιαλιστικό Κόμμα. Ο Αμπάλος κρίθηκε ένοχος για αδικήματα που περιλαμβάνουν συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, δωροδοκία, υπεξαίρεση και εμπορία επιρροής, τα οποία συνδέονται με τη νοθεία δημοσίων συμβάσεων για ιατρικά είδη, όπως μάσκες προσώπου, στη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19, όταν κατείχε το αξίωμα. Ο βοηθός του, Κόλντο Γκαρσία, καταδικάστηκε σε 19 χρόνια φυλάκισης. Ο επιχειρηματίας Βίκτορ ντε Αλδάμα καταδικάστηκε σε ποινή τεσσάρων και μισού χρόνων, αλλά το δικαστήριο ανέστειλε την ποινή φυλάκισης σε αναγνώριση της συνεργασίας του στην αποκάλυψη του σχεδίου, υπό τον όρο ότι δεν θα υποπέσει εκ νέου σε αδίκημα, θα υποβάλλει εξαμηνιαίες εκθέσεις δραστηριοτήτων και θα φέρει εις πέρας ένα έτος κοινωνικής εργασίας.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_midd
Διαβάστε περισσότερα |