O Μόντριτς εκτόξευσε τις πωλήσεις διαρκείας της Μίλαν Ημερομηνία:
25/7/2025, 19:56 - Εμφανίσεις: 15
Το Σαν Σίρο είναι ήδη σχεδόν μισογεμάτο.
Οι πρώτες φάσεις της καμπάνιας εισιτηρίων διαρκείας της Μίλαν για τη σεζόν 2025-2026 ολοκληρώθηκαν με 30.000 συνδρομές.
Αποτελεί φιλάθλους που διατήρησαν τις περσινές τους θέσεις, καθώς και για οπαδούς από τη λίστα αναμονής που εξασφάλισαν θέση για τη νέα χρονιά.
Πέρσι, οι κάτοχοι διαρκείας έφτασαν τις 40.000 και ο σύλλογος στοχεύει να προσεγγίσει εκ νέου αυτό το νούμερο από σήμερα, καθώς ξεκινά η ελεύθερη διάθεση.
Η πρώτη αναμέτρηση Κυπέλλου Ιταλίας απέχει μόλις 20 ημέρες.
Παρά την απουσία της ομάδας από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις και την πώληση του Ράιντερς που άνοιξε την καλοκαιρινή αγορά, οι φίλαθλοι έδειξαν την αφοσίωσή τους.
Πολλές αιτήσεις για ανανέωση στη curva (κερκίδα των οργανωμένων) απορρίφθηκαν, στο πλαίσιο ελέγχων που σχετίζονται με έρευνα της εισαγγελίας του Μιλάνου – κάτι που είχε συμβεί και στην Ίντερ.
Παρ’ όλα αυτά, πάνω από το 80% των «ιστορικών» φιλάθλων, δηλαδή εκείνων που είναι διαρκώς κάτοχοι τα τελευταία πέντε χρόνια, ανανέωσε την κάρτα του.
Το πνεύμα του Μιλάνου παραμένει ζωντανό, ακόμα και στις δυσκολίες.
Από εδώ και πέρα, ο λόγος ανήκει στις μεταγραφές, στον Μαξ Αλέγκρι και στους ποδοσφαιριστές – που καλούνται να κερδίζουν για να κρατήσουν ενωμένη τη διοίκηση, την ομάδα και τον κόσμο.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); 1.500 νέα διαρκείας σε 24 ώρες Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η λίστα των ημερών με τις περισσότερες πωλήσεις διαρκείας.
Πρώτη είναι – αναμενόμενα – η πρώτη ημέρα αλλαγής θέσεων.
Δεύτερη, όμως, ήταν η μέρα που ανακοινώθηκε η μεταγραφή του Λούκα Μόντριτς: μέσα σε μόλις 24 ώρες πουλήθηκαν 1.500 νέα διαρκείας.
Οι φίλαθλοι της Μίλαν είναι έτσι: αν είναι άνω των 30 χρόνων, μεγάλωσαν με θρύλους.
Όταν ένας κάτοχος Χρυσής Μπάλας υπογράφει στην ομάδα – ακόμα και στα 40 του – η απάντησή τους είναι άμεση.
Αξιοσημείωτα είναι και τα δημογραφικά στοιχεία.
Παρά το διεθνές προφίλ του συλλόγου και τη μετατροπή του Μιλάνου σε σημείο προσέλευσης τουριστών, το 94,5% των κατόχων ...