Η διαχείριση δεδομένων στην AI εποχή της αυτοκίνησης Ημερομηνία:
10/7/2025, 10:52 - Εμφανίσεις: 9
Αν οδηγείτε ήδη κάποιο από τα νεότερα προϊόντα της αυτοκινητοβιομηχανίας, θα έχετε διαπιστώσει προφανώς ότι οι έννοιες της συνδεσιμότητας και της διασύνδεσης συμβαδίζουν με τα μέτρα της εποχής και των απαιτήσεων ενός καταναλωτικού κοινού που επιθυμεί πλέον από το αυτοκίνητό του ό,τι ακριβώς από το smartphone ή από τον προσωπικό του υπολογιστή συν μερικά ακόμα αν αναλογιστούμε την πρόοδο των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και των συστημάτων ημιαυτόνομης ή πλήρους αυτόνομης οδήγησης.
Παράλληλα με δεδομένη τη διασύνδεση ενός αυτοκίνητου, αυτό παράγει επίσης συνεχώς ψηφιακά δεδομένα για το status, την τοποθεσία του, την χρήση του, την κατάσταση των εξαρτημάτων και των συστημάτων του, τον τρόπο λειτουργίας, τις συνήθειες του χρήστη τα οποία, αξιοποιούνται υπό όρους και βάσει ενός κατακερματισμένου προς το παρόν νομικού πλαισίου από τους κατασκευαστές και τους εμπλεκόμενους με τη σχετική αδειοδότηση με σκοπό να βελτιώνουν συνεχώς την εμπειρία των χρηστών-οδηγών είτε πρόκειται για επαγγελματίες είτε για ιδιώτες, αλλά και να συμβάλλουν στην πιο καλή κατανόηση του «κοινού», όποιο και αν είναι αυτό, οδηγώντας την εξέλιξη προς την σωστή κατεύθυνση από δικής του πλευράς χρήστη όσο και σε ό,τι αφορά τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις.
googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Ο μονόδρομος της ψηφιακής μετάβασης Κοινώς η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία (και όχι μόνο) είναι αυτή τη στιγμή σε μια (νέα) περίοδο μετάβασης, αυτή την φορά ψηφιακού περιεχομένου, με «όχημα» τις ραγδαίες εξελίξεις στην ψηφιακή τεχνολογία και την εξέλιξη αυτοκινήτων που πλέον αποτελούν μέρος της ψηφιακής οικονομίας.
Όπως ίσως υποθέτει, ήδη κανείς η διαδικασία μετάβασης και η μετάβαση αυτή καθ΄αυτή είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της παγκόσμιας ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας και με σκοπό να καταστεί εφικτή απαιτείται ευελιξία και αξιοποίηση καινοφανών τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη.