Πυρά από την Volvo για την αναπροσαρμογή της πολιτικής της ΕΕ για το CO2 Ημερομηνία:
6/3/2025, 21:00 - Εμφανίσεις: 52
Hσουηδική φίρμα είναι μεταξύ των εταιρειών που έχουν ήδη δρομολογήσει τη συμμόρφωσή τους με τις προδιαγραφές CO2 του 2025 εξ ου και ήδη έχει συνάψει συμφωνία με την Mercedes-Benz για τη συνδυαστική καταμέτρηση των εκπομπών ρύπων των στόλων πωληθέντων τους. Με αυτά τα δεδομένα, δια στόματος του επικεφαλής της, Jim Rowan, δήλωσε «εξαιρετικά δυσαρεστημένη» για την τριετή παράταση που δόθηκε από την ΕΕ, για τη συμμόρφωση των αυτοκινητοβιομηχανιών με τις προδιαγραφές του 2025.
«Αυτό που κάνει η αναπροσαρμογή είναι να διαρρηγνύει την εμπιστοσύνη ανάμεσα στην ΕΕ και τη βιομηχανία.
Παρά το γεγονός ότι τα κράτη-μέλη προσυπέγραψαν την αρχική νομοθεσία πρόκειται για νομοθεσία που συνεχώς αλλάζει.
Αν είσαι μια μικρή εταιρεία και δεν έχεις το εκτόπισμα των μεγαλύτερων πώς ακριβώς αυτή η συνθήκη δημιουργία επί ίσοις όροις ανταγωνισμό», ανέφερε επί του θέματος ο Jim Rowan.
O ίδιος άσκησε κριτική και στον ACEA από τον οποίο η Volvo έχει αποχωρήσει από το 2022 σημειώνοντας ότι ο ACEA υπήρξε μέρος της απόφασης για την εφαρμογή αυστηρότερων προδιαγραφών το 2025.
«Η συγκεκριμένη απόφαση δεν ελήφθη από τις κυβερνήσεις.
Ελήφθη κατόπιν διαβούλευσης του ACEA με τις κυβερνήσεις, που συμφώνησαν τους όρους και τα πρόστιμα.
Είχαμε πολύ χρόνο.
Όλοι γνώριζαν τους κανόνες».
«Αν μια μικρή εταιρεία όπως η Volvo θα μπορούσε να κάνει τις επενδύσεις και τις ενέργειες με σκοπό να συμμορφωθεί με τους κανόνες, τότε σίγουρα οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούσαν το ίδιο να το πράξουν.
Επέλεξαν να μην το κάνουν.
Εν συνεχεία φρόντισαν να πουλήσουν έναν πολύ μεγάλου μεγέθους αριθμό αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, βγάζοντας πολλά λεφτά από αυτές τις πωλήσεις.
Δεν έκαναν ποτέ τις απαιτούμενες επενδύσεις με σκοπό να επιτύχουν τους στόχους CO2», κατέληξε ο επικεφαλής της Volvo. ...