Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Νεφώσεις
6 °C 39%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Αυτοκίνητο
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Η Mercedes-Benz ξεκινά δοκιμές EV με μπαταρίες στερεού τύπου
Ημερομηνία: 26/2/2025, 20:08 - Εμφανίσεις: 76



Αξιοποιώντας τη συνεργασία της με την αμερικανική startup Factorial η οποία ειδικεύεται στις μπαταρίες με στερεό ηλεκτρολύτη, η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε το Φεβρουάριο δοκιμές ηλεκτρικών αυτοκινήτων ­—εν προκειμένω πρωτότυπων EQS— σε πραγματικές συνθήκες με τη συγκεκριμένη τεχνολογία.

Όπως προκύπτει από τους Γερμανούς, οι μπαταρίες στερεού τύπου προσφέρουν έως και κατά 25% μεγαλύτερη αυτονομία εν συγκρίσει με τις μέχρι σήμερα γνωστές μπαταρίες ιόντων λιθίου για ένα δεδομένο αριθμό συστοιχιών και χωρίς να καταλαμβάνουν περισσότερο όγκο στην κατασκευή.

Αυτό σε αριθμούς, με δεδομένο και ότι η σημερινή έκδοση παραγωγής της EQS με την μεγαλύτερη αυτονομία προσφέρει 800 χλμ., σημαίνει ότι η συνολική αυτονομία της πειραματικής EQS θα ξεπεράσει τα 1.000 χλμ.

Να υπενθυμιστεί ότι η Mercedes-Benz συνεργάζεται με την Factorial προς την συγκεκριμένη κατεύθυνση από το 2021, έχοντας επενδύσεις αρκετά εκατομμύρια και, σύμφωνα με τις συστάσεις, η υλοποίηση της δεύτερης επιτρέπει την τοποθέτηση των συστοιχιών με ξηρό ηλεκτρολύτη σε ήδη υφιστάμενες κατασκευές που έχουν σχεδιαστεί αρχικά με το σκεπτικό εφοδιασμού τους με μπαταρίες ιόντων λιθίου υγρού ηλεκτρολύτη.

Εκτός από το πλεονέκτημα της μεγαλύτερης αυτονομίας χωρίς να καταλαμβάνουν μεγαλύτερο όγκο, οι μπαταρίες στερεού τύπου υπόσχονται επίσης ταχύτερους χρόνους φόρτισης εν συγκρίσει με τις συστοιχίες υγρού ηλεκτρολύτη, καθώς και μεγαλύτερη αντοχή στον χρόνο και στην φθορά της χρήσης εξαιτίας της εξάλειψης του φαινομένου σχηματισμού των δενδριτών.

Επιπροσθέτως θεωρούνται και ασφαλέστερες εν συγκρίσει με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου σε περίπτωση ατυχήματος καθώς, ελλείψει υγρού ηλεκτρολύτη, δεν δημιουργούν συνθήκες για χημική πυρκαγιά ενώ έχουν χαμηλή περιεκτικότητα και σε σπάνια ορυκτά.

Το μειονέκτημα τους είναι όσα απαιτούνται για τη διαδικασία παραγωγής τους καθώς αυτή πρέπει να πραγματοποιείται σε ειδικές εργαστηριακές συνθήκες εξ ου και καμία αυτοκινητοβιομηχανία μέχρι τώρα δεν τις παράγει....

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
ARTICLES
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
· How is collagen produced: Amino acids and the roles of vitamin C and copper
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Νεφώσεις
6 °C 39%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies