H τσεχική φίρμα συμπληρώνει την γκάμα του Kodiaq με την ισχυρότερη RS παραλλαγή του, φροντίζοντας να της εξασφαλίσει υψηλότερη ισχύ εν συγκρίσει με την προηγούμενη γενιά αλλά και μια σειρά βελτιωμένων χαρακτηριστικών που φιλοδοξούν να ικανοποιήσουν κάθε «ανήσυχο» οικογενειάρχη.
Όπως και η κορυφαία έκδοση της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου, έτσι και το νέο RS εφοδιάζεται με τετρακύλινδρο δίλιτρο κινητήρα ο οποίος, όμως, στην προκειμένη περίπτωση έχει βελτιωθεί με σκοπό να προσφέρει περισσότερη ισχύ η οποία διαμορφώνεται σε 265 ίππους και 400 Nm ροπής.
Το σύνολο συμπληρώνεται από σύστημα τετρακίνησης και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, το Kodiaq RS επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 231 χλμ./ώρα.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Αυτονόητα οι βελτιώσεις δεν περιορίζονται στο μηχανικό σύνολο καθώς η έκδοση επωφελείται από αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με αεριζόμενα δισκόφρενα και διπίστονες δαγκάνες.
Στον εξοπλισμό του συγκαταλέγεται σύστημα διεύθυνσης μεταβλητού λόγου καθώς και το σύστημα Dynamic Sound Boost το οποίο φροντίζει να ενισχύει τον ήχο, υπό πίεση, χάρη σε ένα ηχείο τοποθετημένο στην κάτω πλευρά του αυτοκινήτου.
Το παλμαρέ της έκδοσης συμπληρώνει η παρουσία του Dynamic Chassis Control Plus, του συστήματος δυναμικού ελέγχου όπου περιλαμβάνεται ενεργά αμορτισέρ δύο βαλβίδων τον βαθμό απόσβεσης και επαναφοράς ο οδηγός θα μπορούσε να παραμετροποιήσει μέσω της κεντρικής οθόνης αφής επιλέγοντας μία από τις 15 σχετικές ρυθμίσεις ή να «συμβαδίσει» με τις διαμορφώσεις που απορρέουν από την επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης (Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual και Snow).
Σε επίπεδο εμφάνισης, η έκδοση RS ξεχωρίζει από το μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα όπως η γρίλια και το περίγραμμα των παραθύρων ενώ το ίδιο φινίρισμα υιοθετούν και οι τροχοί των 20 ιντσών με σχεδιασμό που αποτελεί αποκλειστικότητα για την έκδοση.