Σε ό,τι έχει να κάνει με προσφάτως, και συγκεκριμένα τον περασμένο Απρίλιο η βρετανική φίρμα χρειάστηκε να αποχαιρετήσει τον εμβληματικό W12 κινητήρα με τον οποίο τα κορυφαία μοντέλα της εφοδιάζονταν από το 2003.
Όπως όλα δείχνουν δεν άργησε να βρει… υποκατάστατο με την μορφή της σύγχρονης plug-in τεχνολογίας που σε συνδυασμό με τον V8 εφοδιάζουν την ανανεωμένη Bentley Continental GT Speed προσφέροντας μάλλον περισσότερα από όσα θα ζητούσε ή θα μπορούσε να διαχειριστεί κανείς.
Για του λόγου το ακριβές το νέο σύνολο αποδίδει 782 ίππους και 1.000 Nm ροπής χάρη στον παραπάνω συνδυασμό ο οποίος σημειωτέον συνίσταται από ένα σημαντικά αναβαθμισμένο εν συγκρίσει με το παρελθόν V8 ο οποίος συνεισφέρει με 592 ίππους με τους υπόλοιπους να προέρχονται από το ηλεκτρικό μοτέρ με το οποίο συνεργάζεται και τοποθετείται ανάμεσα στον κινητήρα και στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων.
Τον ηλεκτροκινητήρα αναλαμβάνει να τροφοδοτεί μπαταρία 25,9 kWh που είναι πίσω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων και η οποία σύμφωνα με τις συστάσεις των Βρετανών, εξασφαλίζει αυτονομία 80 χλμ.
αλλά κυρίως, περιορίζει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του πληθωρικού coupe σε μόλις 29 γρ./χλμ.
Η φόρτιση της μπαταρίας θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί μέσω wallbox με τάση 11 kW χωρίς προς το παρόν οι Βρετανοί να ανακοινώνουν μεγέθη και χρόνους για σύνδεση με ταχυφορτιστή DC.
Λόγω του plug-in υβριδικού χαρακτήρα του μοντέλου, ο κινητήρας δεν διαθέτει πλέον σύστημα αδρανοποίησης κυλίνδρων καθώς κάτι τέτοιο κρίθηκε ως πλεονασμός με δεδομένο το παραπάνω μέγεθος εκπομπών ρύπων.
Σε επίπεδο επιδόσεων η Continental GT Speed επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 335 χλμ./ώρα ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το συνολικό βάρος της κατασκευής εκτιμάται σε 2.495 κιλά.
Προκειμένου να διαχειριστεί καλύτερα την σχέση βάρους ισχύος, η Speed διαθέτει μια περίτεχνη υλοποίηση στην ανάρτηση που ανήκει στο hi-end είδος της αερανάρτησης δύο θαλάμων η οποία εξασφαλίζει μεγαλύτερο εύρος παραμε...