Νταμπλ συμφωνιών με SAIC και Rivian για την VW Ημερομηνία:
2/7/2024, 23:32 - Εμφανίσεις: 126
Δύο σημαντικές συμφωνίες με διαφορά λίγων ημερών, πολλών… χιλιομέτρων και διαφορετικού περιεχομένου ανακοίνωσε ο όμιλος VW, στα πλαίσια προσπάθειας να ανταποκριθεί στα ζητούμενα και στις απαιτήσεις της αυτοκίνησης τόσο του παρόντος όσο και του μέλλοντος της αυτοκίνησης.
Η πρώτη συμφωνία αφορά μια νέα συνεργασία με την κινεζική SAIC με την οποία ήδη ο γερμανικός όμιλος έχει ήδη πλήθος δεσμών καθώς οι δύο εταιρείες μετρούν ήδη μια κοινοπραξία στην Σαγκάη όπου κατασκευάζονται συμβατικά αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης, των VW, Audi και Skoda καθώς και ηλεκτρικής-υβριδικής τεχνολογίας μοντέλα των VW και Audi τα οποία διατίθενται στην τοπική αγορά μέσω του δικτύου της SAIC.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της νεότερης συμφωνίας και στο ίδιο ακριβώς μοτίβο θα εξελιχθούν από τον όμιλο VW, τρία νέα plug-in υβριδικά μοντέλα και δύο αμιγώς ηλεκτρικά τα οποία θα κατασκευάζονται στην Κίνα από την παραπάνω κοινοπραξία.
Προς το παρόν δεν έχει αποκαλυφθεί τα σήματα ποιων εταιρειών θα «φορέσουν» τα υπό εξέλιξη μοντέλα αλλά είναι δεδομένο ότι πρόκειται για μοντέλα που θα εμφανιστούν, σταδιακά, μεταξύ 2026 και 2030.
Να υπενθυμιστεί ότι ο όμιλος VW έχει ήδη από τις 20 Μαΐου μια ακόμα συμφωνία με την SAIC με αντικείμενο την εξέλιξη μιας νέας ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής η οποία επιγράφεται ως Advanced Digitized Platform και έχει ως «προορισμό» την Audi.
Για την ακρίβεια όπως έχουν ανακοινώσει οι VW-SAIC, το πρώτο αυτοκίνητο της Audi που θα βασίζεται στην συγκεκριμένη υπό εξέλιξη πλατφόρμα πρόκειται να κάνει την εμφάνισή του από το 2025.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η VW έχει μια ακόμα ηλεκτρική συμφωνία με την επίσης κινεζική XPeng, υπό την ισχύ της οποίας θα εξελιχθούν μαζί δύο compact αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.
Η συγκεκριμένη συμφωνία ανακοινώθηκε τον Φεβρουάριο του 2024 με την VW να αγοράζει ποσοστό 4,99% στην κινεζική startup ενώ το πρώτο προϊόν της συμφωνίας θα κάνει την εμφάνισή του από το 2026 με τα σήματα της VW, έχοντας ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική η οποία θα μειώσει δραστικά το κόστος παραγωγής (έως 40%) χ...