Μετά τα C3 και e-C3, η Citroen συμπληρώνει την γκάμα του «3» με την SUV αντίληψης παραλλαγή του η οποία υιοθετεί την ίδια πολυσυλλεκτική προσέγγιση σε ό,τι αφορά τα κινητήρια σύνολα που προσφέρει αλλά και δίνει τη δυνατότητα επιλογής μιας επταθέσιας έκδοσης, φαινόμενο όχι και πολύ συχνό στην κατηγορία των B-SU V όπου ανήκει το C3 Aircross.
Αφετηρία και για το C3 Aicross αποτελεί η νέα αρχιτεκτονική του ομίλου «Smart Car» η οποία θα φιλοξενήσει επίσης το άρτι αποκαλυφθέν Fiat Grande Panda αλλά και το επίσης πρόσφατο Opel Frontera.
Όπως επίσης σημειώνει η γαλλική φίρμα το C3 Aircross δεν θα αποτελέσει εξαίρεση στον κανόνα που δημιούργησε το C3 όσο και το e-C3 σε ό,τι αφορά την τιμολογιακή πολιτική καθώς η βασική βενζινοκίνητη έκδοσή του πρόκειται να ξεκινά κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ.
Αυτή εφοδιάζεται με τον γνώριμο από πλήθος υλοποιήσεων του ομίλου Stellantis turbo κινητήρα 1,3 λίτρων ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων αποδίδοντας 100 ίππους.
Η συγκεκριμένη έκδοση θα δίνει την σκυτάλη σε μια υβριδική έκδοση με τον ίδιο κινητήρα και ηλεκτρικό μοτέρ 21 kW συνδυαστικής απόδοσης 136 ίππων ενώ την εισαγωγική ηλεκτρική έκδοση θα εφοδιάζει ηλεκτρικό μοτέρ 113 ίππων σε συνδυασμό με μπαταρία λιθίου φωσφορικού σιδήρου 44 kWh με την αυτονομία της να διαμορφώνεται σε 300 χλμ.
Η φόρτιση θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί με ισχύ έως και 100 kW σε ταχυφορτιστή DC, διαδικασία η οποία εγγυάται την αναπλήρωση έως το 80% σε 26 λεπτά.
Η διαδικασία της οικιακής φόρτισης απαιτεί τέσσερις ώρες και 10 λεπτά σε παροχή AC 7kW και λίγο κάτω από τρεις ώρες (170 λεπτά) με σύστημα φόρτισης 11 kW.
Να τονιστεί ότι τόσο για το e-C3 όσο και για το e-C3 Aircross θα υπάρξει από το 2025 και έκδοση με μεγαλύτερη μπαταρία η οποία θα προσφέρει αυτονομία που θα ξεπερνά τα 400 χλμ.
Σε ό,τι αφορά την επταθέσια έκδοση, αξιοποιεί πλήρως το μήκος των 4,39 μ.
του αυτοκινήτου και εξασφαλίζοντας εύκολη πρόσβαση και στις τρεις σειρές καθισμάτων χάρη στις ευμεγέθεις πόρτες και φυσικά την ε...