Ηγερμανική φίρμα αποκάλυψε την εκτεταμένα ανανεωμένη παραλλαγή του e-tron GT η οποία επωφελείται από αναβαθμισμένης τεχνολογίας μπαταρίες, περισσότερη ισχύ ενώ πλέον θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, S, RS και RS Performance με την τελευταία να αποτελεί ό,τι ισχυρότερο έχει να επιδείξει η Audi.
Ξεκινώντας από τα ουσιώδη το Audi e-tron GT, όντας τεχνολογικά συναφές με την Porsche Taycan και έχοντας ως αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική, μοιράζεται πολλά κοινά στοιχεία με την ηλεκτροκίνητη Porsche.
Aυτό μεταφράζεται στις ίδιες βελτιώσεις σε ό,τι αφορά την αρχιτεκτονική αλλά και σε μια βελτιωμένης ενεργειακής απόδοσης μπαταρία 97 kWh καθώς και σε βελτιωμένα αλλά και ελαφρύτερα μοτέρ και για τις τρεις εκδόσεις.
Στην κορυφή της γκάμας, η έκδοση RS Performance αποδίδει πλέον το θεαματικό μέγεθος των 925 ίππων, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της, διαμορφώνεται με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας σε 250 χλμ./ώρα.
Η «απλή» RS με την σειρά της, έχει ισχύ 856 ίππων εμφανίζοντας επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα ενώ η νέα, βασική έκδοση S αποδίδει 678 ίππους επιταχύνοντας από στάση στα 100 χλμ.
σε 3,4 δευτερόλεπτα.
Οι εκδόσεις RS επωφελούνται και λειτουργία overboost η οποία απελευθερώνει» μέσω της ενεργοποίησης του σχετικού διακόπτη στο τιμόνι, 95 ίππους διαθέσιμους για χρόνο 10,0 δευτερολέπτων.
Παρά την αύξηση ισχύος, η Audi έχει καταφέρει να ενισχύσει και την αποδοτικότητα του GT που προσφέρει αυτονομία που υπερβαίνει τα 600 χλμ.
στην αποδοτικότερη S εκδοχή του.
Σημαντικές βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και σε ό,τι αφορά το κύκλωμα φόρτισης το οποίο πλέον προσφέρει τη δυνατότητα φόρτισης με ισχύ έως 320 kW, μέγεθος που εγγυάται την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε μόλις 18 λεπτά.
Επιπλέον των παραπάνω αλλαγών η Audi προτείνει δύο νέα συστήματα ελέγχου του πλαισίου τα οποία συμβάλλουν σε μια ακόμα πιο δυναμική οδική συμπεριφορά αλλά και σε μια πιο συμμετοχική εμ...