Ύστερα από την πρεμιέρα του ως concept στην πρόφατη έκθεση του Πεκίνου, το νέο smart#5, αναδύεται κάπως πρόωρα ως έκδοση παραγωγής χάρη στην ιδιαιτερότητα της κινεζικής νομοθεσίας που επιβάλλει τη δημοσιοποίηση των βιομηχανικών προϊόντων πριν αυτά οδηγηθούν στην παραγωγή.
Πλην την σχεδίασής του και της παρεπόμενης SUV ταυτότητάς που αυτή εξασφαλίζει , αυτό που επίσης αποκαλύφθηκε είναι οι διαστάσεις του οι οποίες συνοψίζονται σε 4,705 μ.
μήκος, κάτι που καθιστά κατά 5,6 εκ.
μεγαλύτερο από το Skoda Enyaq ενώ υπολείπεται κατά μόλις 5,0 εκ.
εν συγκρίσει με το Tesla Model Y.
Τα συγκεκριμένα στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι θα πρόκειται για το μεγαλύτερο ιστορικά και πιο «οικογενειακό» smart χάρη και στο μεταξόνιο των 2,9 μ.
Εκτός από το προφανές της ευρυχωρίας το smart#5 θα εκμεταλλευτεί τις διαστάσεις της και προς όφελος μιας μεγαλύτερης μπαταρίας η οποία θα του εξασφαλίσει σαφώς μεγαλύτερη αυτονομία αλλά και θα επιτρέψει στην smart να δημιουργήσει υψηλότατων επιδόσεων εκδόσεις.
Για την ακρίβεια όπως έχει γίνει γνωστό, η κορυφαία έκδοση του #5 θα επωφεληθεί από ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ με συνδυαστική ισχύ 646 ίππων.
Την γκάμα θα συμπληρώσουν μια ακόμα τετρακίνητη έκδοση, με επίσης δύο ηλεκτροκινητήρες με απόδοση 587 ίππων και δύο ακόμα μονοκινητήριες εκδόσεις με απόδοση 392 και 340 ίππων.
Η smart έχει επιβεβαιώσει επίσης την παρουσία ενός ισχυρότερου κυκλώματος φόρτισης 800 Volt το οποίο θα εγγυάται την αναπλήρωση της ενέργειας με ισχύ έως και 100 kWh κάτι που θα σημαίνει την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε μόλις 15 λεπτά.
Αν και η smart δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία που να έχουν να κάνουν με τις διαβαθμίσεις αυτονομίας, σημειώνει ότι σε κάθε περίπτωση η αυτονομία θα αγγίζει τα 550 χλμ.
Σε σχεδιαστικό επίπεδο αν και είναι σαφές ότι το νέο #5 κρατά την αισθητική γραμμή των ήδη γνωστών μοντέλων της φίρμας που με τη σειρά τους, όπως και το νέο μοντέλο, φέρουν την υπογραφή του Gorden Wagener και των σχεδιαστηρίων της Mercedes-Benz, το ίδιο εμφανής είναι και η πιο περιπετειώδης, off-ro...