Alpine A290: Στην διασκεδαστική πλευρά της ηλεκτροκίνησης Ημερομηνία:
14/6/2024, 18:12 - Εμφανίσεις: 119
Ηγαλλική φίρμα κάνει το επόμενο βήμα προς την καθιέρωσή της ως μιας σπορ δύναμης της ηλεκτροκίνησης, παρουσιάζοντας τη δική της εκδοχή για το πρόσφατο Renault 5 και φροντίζοντας μάλιστα να μείνει όσο το δυνατόν πιο κοντά, σχεδιαστικά στο concept που προηγήθηκε αλλά και στο αρχέτυπο Renault 5 Turbo.
Το A290 όπως ονομάζεται αν και μοιράζεται πολλά κοινά τεχνολογικά στοιχεία με το R5, διαθέτει όλες εκείνες τις βελτιώσεις και αλλαγές που θα περίμενε κανείς από ένα hot-hatch, έχοντας υψηλότερη ισχύ και βελτιώσεις στο πλαίσιο.
Ξεκινώντας από το κινητήριο σύνολο, το A290 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδοχές ισχύος 180 και 220 ίππων.
Τα ηλεκτρικά μοτέρ τροφοδοτούνται και στις δύο περιπτώσεις από μπαταρία 52 kWh η οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις, εξασφαλίζει αυτονομία έως και 380 χλμ.
μέγεθος λίγο χαμηλότερο από το R5 που αξιοποιεί την ίδια μπαταρία.
Η φόρτιση πραγματοποιείται με ισχύ έως 100 kW με την συνδρομή ταχυφορτιστή, διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται σε μισή ώρα για έως και το 80% της αναπλήρωσης της ενέργειας.
Ακόμα, όπως και το R5 το A290 διαθέτει σύστημα αμφίδρομης φόρτισης που θα μπορούσε να διοχετεύσει την μην χρησιμοποιούμενη ενέργεια είτε για την φόρτιση τρίτων συσκευών ή να την επιστρέψει στο δίκτυο.
Οι επιδόσεις της ισχυρότερης έκδοσης συνοψίζονται σε χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα χάρη και στο χαμηλό βάρος της κατασκευής που δεν ξεπερνά τα 1.479 κιλά.
Πλην των παραπάνω, αξίζει να σημειωθεί ότι οι μηχανικοί της Alpine έχουν ανασχεδιάσει πλήρως τη βάση στήριξης του ηλεκτρικού μοτέρ, την ανάρτηση ενώ το Α290 διαθέτει και κατά 6,0 εκ.
μεγαλύτερα μετατρόχια.
Στην αύξηση του μήκους συμβάλλουν και οι φαρδύτεροι τροχοί των 19 ιντσών, ωστόσο οι μεγαλύτερες αλλαγές έχουν να κάνουν με την ανάρτηση που επωφελείται από ανασχεδιασμένους συνδέσμους, νέα ελατήρια και νέας ρύθμισης αμορτισέρ.
Έχουν τοποθετηθεί επίσης πιο άκαμπτες αντιστρεπτικές ράβδοι καθώς και το υδραυλικό σύστημα που εφοδιάζει το Renault Megane.
H πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων έχει αναδιαταχθεί...