HPorsche ξεκίνησε τα αποκαλυπτήρια για την ανανεωμένη γκάμα της 911 όπου κυριαρχεί η ένταξη υβριδικής τεχνολογίας για την έκδοση GTS.
Εκτός από την υβριδική GTS η γερμανική φίρμα αποκάλυψε και τις προδιαγραφές της ανανεωμένης Carrera που μαζί με την GTS ανοίγουν τον κύκλο ανανέωσης της γενιάς 992.2.
Αναλυτικότερα, σε ό,τι αφορά το νεολογισμό της υβριδικής έκδοσης, στο επίκεντρο παραμένει ο turbo επίπεδο εξακύλινδρος ο οποίος έχει χωρητικότητα πλέον 3,6 λίτρων και έχει προσαρμοστεί ώστε να συνεργάζεται με το υβριδικό σύστημα T-Hybrid.
Aυτό συνίσταται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου 1,9 kWh, ισχύος 400 Volt.
Ο πρώτος από τους δύο κινητήρες ενσωματώνεται στο σύστημα υπετροφοδότησης ανάμεσα στον υπερσυμπιεστή και στην τουρμπίνα, αντικαθιστώντας τον παραδοσιακό υπερσυμπιεστή καυσαερίων της προηγούμενης GTS.
H ενσωμάτωση του μοτέρ στην υπερτροφοδότηση την καθιστά ηλεκτροκινούμενη κατ΄επέκταση εγγυάται ακόμα περισσότερη απόκριση.
Επιπλέον ο συγκεκριμένος ηλεκτροκινητήρας θα μπορούσε να λειτουργήσει και ως γεννήτρια τροφοδοτώντας με ενέργεια την μπαταρία.
Το δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ ενσωματώνεται με τη σειρά του στο σύστημα μετάδοσης της GTS, εν προκειμένω στο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων συνεισφέροντας σε εφαρμογή με 55 ίππους και 140 Nm ροπής.
Η ισχύς του κατανέμεται στους άξονες ενώ αναλαμβάνει και τη λειτουργία περιφερειακών συστημάτων όπως ο συμπιεστής του κλιματισμού, εξαλείφοντας έτσι την ανάγκη για παρουσία ιμάντων και οδηγώντας σε μια συνολικά πιο compact υλοποίηση.
H συνδυαστική ισχύς του συνόλου διαμορφώνεται σε 540 ίππους και 610 Nm ροπής, προσθέτοντας μόνο 50 κιλά στο συνολικό βάρος της έκδοσης χάρη στην ευφυή παραπάνω υλοποίηση.
Σε επίπεδο επιδόσεων η GTS επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,0 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα της διαμορφώνεται σε 310 χλμ./ώρα κάτι που σε ό,τι αφορά το πρώτο μέγεθος, σημαίνει ότι η νέα υβριδική έκδοση είναι κατά 4/10 του δευτερολέπτου ταχύτερη εν συγκρίσει με την προηγούμενη GTS.