Ferrari 12Cilindri: Ψήφος εμπιστοσύνης στους 12 κυλίνδρους Ημερομηνία:
9/5/2024, 21:24 - Εμφανίσεις: 64
Πιστή στην υπόσχεσή της να συνεχίσει να κατασκευάζει δωδεκακύλινδρα μοντέλα χωρίς υβριδική τεχνολογία μιας και κάτι τέτοιο, όπως έχει δηλώσει επανειλημμένα, θα αύξανε το βάρος των μοντέλων της σε επίπεδα που δεν είναι επιτρεπτά για το status τους, η Ferrari αποκαλύπτει το νέο εκπρόσωπό της στην συγκεκριμένη κατηγορία.
O λόγος για την 12Cilindri όπως την ονόμασαν οι Ιταλοί θέλοντας να τονίσουν τον χαρακτήρα της ο οποίος αγνοεί μάλλον εμφατικά την ηλεκτρική μετάβαση προτάσσοντας την παρουσία ενός δωδεκακύλινδρου ατμοσφαιρικού κινητήρα με τη διόλου ευκαταφρόνητη χωρητικότητα των 6,5 λίτρων.
Αποτελεί μια βελτιωμένη εκδοχή του V12 κινητήρα που εφοδίαζε την 812 την οποία η 12Cilindri αντικαθιστά, προσφέροντας ισχύ 830 ίππων και 678 Nm ροπής.
Παρά τα οικεία από την 812 μεγέθη η Ferrari τονίζει πως πρόκειται ουσιαστικά για ένα καινούριο κινητήρα, πλήρως ανασχεδιασμένο με σκοπό να συμβαδίζει με τα πρότυπα Euro 6E.
Yπό αυτό το σκεπτικό ο κινητήρας διαθέτει μια νέα επίστρωση από διαμάντι στους κυλίνδρους με σκοπό να μειώνονται οι απώλειες λόγω τριβής, νέα, ελαφρύτερα πιστόνια και στροφαλοφόρο άξονα, μπιέλες από τιτάνιο.
Αυτές οι αλλαγές και ορισμένες επιτρέπουν την αύξηση του ορίου στροφών του κινητήρα στις 9.500 σ.α.λ.
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στο σύστημα εξαγωγής το οποίο περιλαμβάνει μια νέα πολλαπλή εξαγωγής καθώς και ένα κεραμικό καταλύτη λαμβάνοντας υπόψη τόσο τις νέες προδιαγραφές ρύπων όσο και ήχου που επικρατούν στην ΕΕ.
Προκειμένου ωστόσο να ενισχύσει την ηχητική εμπειρία η Ferrari έχει τοποθετήσει έναν ενισχυτή ήχου που διοχετεύει τον ήχο του κινητήρα στον θάλαμο επιβατών.
Η ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων και ενός ενεργού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης για τον πίσω άξονα.
Το κιβώτιο υπόσχεται κατά 30% μειωμένους χρόνους στην κλιμάκωση των σχέσεων συμβάλλοντας στις εκρηκτικές επιδόσεις της 12Cilindri.
Αυτές συνοψίζονται στη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δ.λ...