Ηγερμανική φίρμα προσθέτει στο οπλοστάσιο ενός εκ των νεότερων μοντέλων της, την CLE, την «ενδιάμεση» AMG έκδοση με το διακριτικό αριθμό 53 η οποία εκτός από τον εαυτό της θα μπορούσε κάλλιστα να εκληφθεί ως «προεόρτιο» των ακόμα υψηλότερων ικανοτήτων και χαρακτηριστικών της κορυφαίας 63 η οποία θα ακολουθήσει σε μικρό χρονικό διάστημα.
Επίκεντρο στην συγκεκριμένη ενδιάμεση έκδοση αποτελεί μια βελτιωμένη εκδοχή του συνόλου που εφοδιάζει την CLE 450 το οποίο έχει επιμεληθεί το Affalterbach, τροποποιώντας το σύστημα υπερτροφοδότησης.
Το αποτέλεσμα είναι ισχύς 448 ίππων και 560 Nm ροπής ενώ το standard πια ήπιο υβριδικό σύστημα συνεισφέρει με +22 ίππους και +200 Nm ροπής λειτουργώντας επικουρικά και μειώνοντας το δίπτυχο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα – κατανάλωσης καυσίμου.
Το σύνολο συνδυάζεται με το κιβώτιο εννέα σχέσεων TCT δια χειρός AMG με ενσωματωμένο μετατροπέα ροπής και υγρό συμπλέκτη.
Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς αν και η προτεραιότητα δίνεται πάντα στον πίσω άξονα, συγκαταλεγομένης της δυνατότητας πλήρους απεμπλοκής του μπροστινού με την επιλογή του προγράμματος Drift Mode.
Σε απόλυτες τιμές οι επιδόσεις της CLE 53 συνοψίζονται στη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα ή ακόμα και 4,2 δ.λ.
σε συνδυασμό με το πακέτο AMG Dynamic Plus.
Η μέγιστη ταχύτητα εκτιμάται σε 250 χλμ./ώρα ή 280 χλμ./ώρα με το παραπάνω πακέτο.
Όπως ακριβώς ισχύει και για την coupe αντίστοιχη έκδοση, η Cabrio διαθέτει αυξημένα μετατρόχια κατά 5,8 εκ.
μπροστά και κατά 7,5 εκ πίσω, εν συγκρίσει με τις «απλές» εκδόσεις της CLE, στοιχείο που έχει συμπαρασύρει το σύνολο της σχεδίασης και εξασφαλίζει στην 53 ένα πιο επιβλητικό παράστημα συνδυαστικά και με το συνολικά αιχμηρότερο bodykit.
Οι πιο φαρδείς τροχοί είναι διαθέσιμοι σε διαστάσεις 19 ή προαιρετικά 20 ιντσών ενώ πίσω τους παρεπιδημεί ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης αποτελούμενο από δισκόφρενα διαμέτρου 370 χιλ.
μπροστά και 360 χιλ.
πίσω.
Η έκδοση διαθέτει το «δικό» της setup σε ό,τι αφορά την ανά...