Εκτός από το σημαντικά ανανεωμένο Formentor, η Cupra φρόντισε να ανανεώσει την «δική» της εκδοχή για το Leon εφαρμόζοντας μια σειρά το ίδιο εκτεταμένων αναβαθμίσεων που σχετίζονται με τόσο την hatchback έκδοση όσο και την station wagon.
Ξεκινώντας από τα ουσιώδη, τις κορυφαίες εκδόσεις του Cupra Leon εφοδιάζει ένας βελτιωμένος turbo δίλιτρος κινητήρας ο οποίος στην περίπτωση της hatchback έκδοσης αποδίδει 300 ίππους και στης station wagon 330 ίππους.
Εκτός από την επιπλέον ισχύ η πρακτικότερη κορυφαία έκδοση εφοδιάζεται de facto με τετρακίνηση η οποία του εξασφαλίζει και μια ακόμα δυνατότητα καθώς στα προγράμματα οδήγησης έχει προστεθεί ένα νέο, ονόματι Drift χάρη και στο νέο σύστημα διαχείρισης ροπής.
Αυτό θα μπορούσε να κατανείμει ακόμα και το μέγιστο της ροπής σε κάθε ένα από τους δύο πίσω τροχούς, εξασφαλίζοντας εκτός από τη δυνατότητα drift και την μέγιστη δυνατή ευελιξία όσο και δυναμική.
Αυτονόητα, όπως ίσχυε και στο «παρελθόν» ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν αποτελεί την μοναδική επιλογή για το Leon Cupra που είναι διαθέσιμο το ίδιο σε ήπια υβριδική αλλά και plug-in υβριδική διαμόρφωση.
Η διαθέσιμη ισχύς ξεκινά από τους 150 ίππους ενώ στην περίπτωση της plug-in υβριδικής έκδοσης αξιοποιείται μια μεγαλύτερη μπαταρία, χωρητικότητας 19,7 kWh η οποία εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 100 χλμ./ώρα.
Η επαναφόρτισή της μπορεί πλέον να συντελεστεί με ισχύ έως 50 kW σε ταχυφορτιστή ή με 3,6 kW μέσω wallbox και φορτιστή σε 7 kW, διαδικασία για την οποία απαιτούνται λιγότερο από τρεις ώρες για την πλήρη επαναφόρτισή της.
Πλην των παραπάνω βελτιώσεων, εκτεταμένες είναι οι αλλαγές και στην σχεδίαση με το Leon να μεταβάλλει επί το επιθετικότερο την εικόνα του και την όψη του ενσωματώνοντας την νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Cupra την οποία επιγράφει ως «shark nose».
Εκτός από το πιο επιθετικό ρύγχος έχουν προστεθεί φωτιστικά σώματα με το γνωστό μοτίβο των τριών τριγώνων, ένα μοτίβο που απηχεί και τα πίσω φώτα.
Ακόμα η ανασχεδίαση του πίσω προφυλακτήρα τονίζει το πλάτος της κ...