Hιαπωνική φίρμα αποκαλύπτει την ανανεωμένη εκδοχή του Qashqai που ακολουθεί μια σαφώς αιχμηρότερη σχεδιαστική προσέγγιση αλλά επωφελείται από σημαντικές τεχνολογικές αναβαθμίσεις. Σε ό,τι αφορά την νέα αισθητική του ο επικεφαλής σχεδιασμού της Nissan στην Ευρώπη, Matthew Weaver δήλωσε αναφερόμενος στην νέα εικόνα του Qashqai, ότι «από Clark Kent το μετατρέψαμε σε Superman».
Κυρίαρχο στοιχείο της νέας όψης του, η νέα γρίλια με το χαρακτηριστικό περίπλοκο μοτίβο που αντλεί την έμπνευσή του από τις αρχαίες πανοπλίες των Ιαπώνων.
Πλαισιώνεται από αιχμηρά LED ημέρας που εκτείνονται προς τα πίσω και συνδυάζονται με ένα μοτίβο πέντε μικρότερων φώτων που μιμούνται τον σχεδιασμό της γρίλιας.
Τα κεντρικά φωτιστικά σώματα επωφελούνται από αυτόματη λειτουργία, ενώ την εικόνα συμπληρώνει ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας.
Τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι μεγαλύτερα και υιοθετούν το ίδιο μια νέα σχεδίαση ενώ αναθεωρημένος είναι και ο προφυλακτήρας, επισημαίνοντας το πλάτος και τη στιβαρότητα της κατασκευής.
Τις αλλαγές συμπληρώνει η προσθήκη του νέου επιπέδου εξοπλισμού N Design το οποίο συνοδεύεται από βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος προστατευτικά θόλων και αναβατήρων, σε συνδυασμό με τροχούς 20 ιντσών.
Στο εσωτερικό, έχει αλλάξει το φινίρισμα για το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα, έχει ενισχυθεί ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, έχουν αυξηθεί οι επιλογές για τις επενδύσεις οι οποίες αποτελούνται από δέρμα Alcantara στις πιο γενναιόδωρες εξοπλιστικές εκδόσεις.
Επιπλέον η Nissan έχει ενισχύσει το πάχος των παραθύρων για την πιο καλή ηχομόνωση της καμπίνας.
Η κυρίαρχη ωστόσο αλλαγή προέρχεται από το νέο infotainment των 12,3 ιντσών το οποίο βασίζεται σε λειτουργικό Android Automotive.
H Nissan έχει φροντίσει να «εφαρμόσει» τα δικά της βελτιωμένα γραφικά με σκοπό να προσφέρει την απαραίτητη οικειότητα στους ήδη πελάτες της με την διαφορά ότι πλέον, οι μελλοντικοί αγοραστές του θα έχουν πρόσβαση σε πάνω από 70 εφαρμογές της Google μεταξύ των οποίων τα Google Maps και το Spotify.