Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
29.8 °C 35%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Αυτοκίνητο
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Lamborghini Huracan STJ: Το γκραν φινάλε
Ημερομηνία: 10/4/2024, 21:24 - Εμφανίσεις: 62



Ηιταλική φίρμα αποκαλύπτει μία νέα, αιχμηρότερη εκδοχή της Huracan η οποία όπως σημειώνει θα είναι η τελευταία με V10 κινητήρα αλλά και η τελευταία της γενιάς των Huracan καθώς η Lamborghini έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία εξέλιξης της διαδόχου η οποία θα ονομάζεται Temerario και θα αξιοποιεί ένα υβριδικό σύνολο.

Εφαλτήριο για την STJ η οποία θα κατασκευαστεί σε μόλις 10 αντίτυπα αποτελεί η έκδοση STO με την διαφορά ότι στην προκειμένη περίπτωση εκτός από το διαφορετικό “styling”, η έκδοση διαθέτει χειροκίνητα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, μια ιδιαιτερότητα που εμφανίζεται για πρώτη και για τελευταία φορά στην Huracan.

Tα συγκεκριμένα αμορτισέρ τα οποία αντικαθιστούν τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα της STO επιτρέπουν την ρύθμιση τόσο σε ό,τι αφορά τον βαθμό απόσβεσης και επαναφοράς  αλλά και την παρέμβαση στην σκληρότητα των ελατηρίων.

Η συγκεκριμένη δυνατότητα, εγγυάται, σύμφωνα με τις συστάσεις σε ακόμα περισσότερη ακρίβεια για το σύστημα διεύθυνσης.

Στις αλλαγές συγκαταλέγεται και μια λίγο διαφορετική αεροδυναμική προσέγγιση με κύρια διαφορά τα νέα βοηθήματα που πλαισιώνουν την πτέρυγα πίσω η οποία έχει αυξήσει την γωνία της κατά τρεις μοίρες.

Ως αποτέλεσμα η STJ διαθέτει μια βελτιωμένη κατά 10% αεροδυναμική απόδοση.

Η STJ θα είναι διαθέσιμη σε δύο χρωματικές επιλογές μια με βάση το γκρι χρώμα και μία με βάση το μπλε σε συνδυασμό με έντονές λεπτομέρειες και αυτοκόλλητα που φροντίζουν να σηματοδοτήσουν την ιδιαιτερότητα αλλά και την σπανιότητα της έκδοσης.

Δεν έχουν γίνει αλλαγές στον V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων ο οποίος εξακολουθεί να αποδίδει 540 ίππους και 565 Nm ροπής όπως στην περίπτωση της STO.

Να υπενθυμιστεί ότι η συγκεκριμένη ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων και παρόλο που οι Ιταλοί δεν δημοσιοποιούν στοιχεία επιδόσεων, το «0-100» θα επιτυγχάνεται σε χρόνο 3,0 δευτερολέπτων όπως και στην περίπτωση της STO....

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
ARTICLES
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
29.8 °C 35%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies