Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να επιφυλάσσει νέες ευκαιρίες επιδόσεων, αν πάρει κανείς υπόψη πρεμιέρες όπως η πρόσφατη Porsche Taycan Turbo GT, ωστόσο πάντα υπάρχουν περιθώρια αντίστοιχα υψηλών επιδιώξεων από λίγο πιο παραδοσιακές κατασκευές.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο τελευταίος πειραματισμός της Brabus με την Mercedes-AMG S-Class ο οποίος σημειωτεόν είναι ο δεύτερος αλλά και ισχυρότερος του βελτιωτικού οίκου με την ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας.
Στο προκείμενο, Brabus 930 λαμβάνει ως αφετηρία την υβριδικής τεχνολογίας κορυφαία έκδοση της S-Class, S E Performance ΑΜG.
H φροντίδα της Brabus έχει αυξήσει την ήδη πληθωρική ισχύ του υβριδικού συνόλου από τους 800+ ίππους σε 930 ίππους και 1.549 Nm ροπής χάρη σε μια σειρά στοχευμένων αλλαγών, όπως στην χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου του V8 κινητήρα, σε ένα νέο σύστημα εισαγωγής και δύο νέους υπερσυμπιεστές με μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης 1,8 bar αλλά και την αναθεώρηση του συστήματος εξαγωγής.
Το αποτέλεσμα είναι ότι η Brabus 930 είναι διαχρονικά το ισχυρότερο μοντέλο του γερμανικού οίκου αλλά και κατά 1/10 δευτερόλεπτου ταχύτερη εν συγκρίσει με την έκδοση της Mercedes-Benz, επιταχύνοντας από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά της αυξάνεται σε 290 χλμ./ώρα -έναντι 250 χλμ./ώρα.
Κατά τις συνήθειες της Brabus η επιπλέον ισχύς όσο και η ταυτότητά της, σηματοδοτείται από το “B” στην γρίλια που πλέον όμως διαθέτει στοιχεία από ανθρακόνημα ενώ από το ίδιο υλικό κατασκευάζονται και οι ανασχεδιασμένες και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα.
Από ανθρακόνημα αποτελούνται επίσης το spoiler στο πίσω τμήμα και ο νέος αεροδυναμικός διαχύτης που φιλοξενεί εξατμίσεις από τιτάνιο.
Σε προφίλ, ξεχωρίζουν οι σφυρήλατοι μεγάλοι τροχοί των 22 ιντσών με το χαρακτηριστικό «Monoblock» μοτίβο της Brabus ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η ανάρτηση φέρει το ίδιο την σφραγίδα του γερμανικού οίκου που έχει τοποθετήσει τη δική του αερανάρτηση η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά ακόμα 1,0 εκατοστό.