BMW i4 M Quad: Ηλεκτρικές επιδόσεις στο… τετράγωνο
Ημερομηνία:
15/3/2024, 18:16 - Εμφανίσεις: 74
Η σÏγχÏονη i4 είναι ήδη Îνα διόλου ευκαταφÏόνητο από πλευÏάς ισχÏος ηλεκτÏικό τετÏάτÏοχο Ï€ÏοσφÎÏοντας στην μÎχÏι τώÏα κοÏυφαία Îκδοση του, Μ50, Îως 544 ίππους.
Ωστόσο η BMW δεν σκοπεÏει να επαναπαυτεί στις δάφνες της συγκεκÏιμÎνης Îκδοσης καθώς όπως απÎδειξε η Ï€Ïόσφατη Porsche Taycan Turbo GT, το επίπεδο επιδόσεων των ηλεκτÏικών μοντÎλων Îχει πεÏάσει σε άλλη σφαίÏα με τους premium κατασκευαστÎÏ‚ να κυνηγοÏν να εξασφαλίσουν –και να Ï€ÏοσφÎÏουν-  τα μÎγιστα από όσα επιφυλάσσει η ηλεκτÏική τεχνολογία.
Εξάλλου όπως Îχει ανακοινώσει η BMW ήδη από το 2022, οι εκδόσεις ηλεκτÏοκίνητων μοντÎλων θα επιδιώξουν την Ï…Ï€ÎÏβαση, φιλοξενώντας στην αθÎατη πλευÏά τους Îως και Ï„ÎσσεÏα (!) μοτÎÏ.
Και αυτή ακÏιβώς είναι η Ï€Ïαγματικότητα που κÏÏβεται πίσω από τις επιφάνειες του πληθωÏικά καμουφλαÏισμÎνου Ï€Ïωτότυπου της i4 που εντοπίστηκε από τον φωτογÏαφικό φακό σε δοκιμÎÏ‚ εξÎλιξης.
Σε ÏŒ,τι αφοÏά τα οÏατά στοιχεία της Îκδοσης, η γÏίλια και ο Ï€ÏοφυλακτήÏας δείχνουν να ακολουθοÏν το σχεδιαστικό παÏάδειγμα των Μ3 και M4, υιοθετώντας μεγάλα ανοίγματα ώστε να καλÏψουν τις ανάγκες ψÏξης ενώ χαμηλότεÏα, η διάταξη με το splitter θυμίζει την αντίστοιχη της εκκωφαντικής M4 CSL.
AυξημÎνο σημαντικά είναι και το μÎγεθος των θόλων που με τη σειÏά τους κÏÏβουν αυξημÎνα μετατÏόχια αλλά και την τοποθÎτηση ενός μοτÎÏ Î¾ÎµÏ‡Ï‰Ïιστά για κάθε Îναν από τους Ï„ÏοχοÏÏ‚.
Στο πίσω τμήμα δεν παÏατηÏοÏνται Ï€Ïος το παÏόν αλλαγÎÏ‚ εν συγκÏίσει με την M50 ωστόσο, αυτό που επίσης δεν θα μποÏοÏσε να παÏαγνωÏίσει κανείς είναι το φάÏδος των Ï„Ïοχών εν συγκÏίσει με την παÏαπάνω Îκδοση της i4.
Σε ÏŒ,τι αφοÏά τα κÏίσιμα μεγÎθη ισχÏος με δεδομÎνο ότι η M50 με «μόλις» δÏο κινητήÏες Ï€ÏοσφÎÏει 544 ίππους, στην Ï€ÏοκειμÎνη πεÏίπτωση θα Ï€ÏÎπει να αναμÎνουμε σχεδόν την ίδια διπλάσια ισχÏ.
Εξάλλου δεν πάει πολÏÏ‚ καιÏός από τότε που ο Frank Weber, επικεφαλής εξÎλιξης της βαυαÏικής φίÏμας είχε δηλώσει ότι η νÎα κοÏυφαία Îκδοση της Μ3 με αφετηÏία την αÏχιτεκτονική Neue Klasse και επίσης Îνα ηλεκτÏικό σÏνολο, αποτελοÏμενο από Ï„ÎσσεÏα ηλεκτÏικά μοτÎÏ Î¸...
Πηγή/ΠεÏισσότεÏα: in.gr
|
|
|