Μπορεί το ID.7 Tourer να αποτελεί το νεότερο μέλος της ηλεκτρικής σειράς των ID., έχοντας αποκαλυφθεί μόλις πριν ένα μήνα ωστόσο αυτό δεν εμπόδισε τη γερμανική φίρμα να προσθέσει ήδη μια νέα έκδοση επιδόσεων στη λίστα επιλογών του η οποία όπως και οι υπόλοιπες αντίστοιχες προτάσεις της VW σηματοδοτείται από τα διακριτικά GTX, προσφέροντας μια πιο αθλητική εμπειρία ηλεκτροκίνησης.
Με ισχύ 340 ίππους προερχόμενους από την συνεργασία δύο ηλεκτρικών μοτέρ το ID.7 Tourer GTX προσφέρει επιπλέον 54 ίππους από την μέχρι πρότινος κορυφαία έκδοση Pro αλλά και, σημαντικότερα, αποσπά τον τίτλο του ισχυρότερου station wagon που έχει κατασκευάσει ποτέ η VW, αποδεικνύοντας στην πράξη τις δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης.
Αναλυτικότερα, οι μηχανικοί της VW έχουν τοποθετήσει ένα μοτέρ σύγχρονου μαγνήτη στον πίσω άξονα με απόδοση 286 ίππους το οποίο αναλαμβάνει αν κινεί τους πίσω τροχούς.
Αυτό συνεργάζεται με ένα ασύγχρονο ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων τοποθετημένο μπροστά που αναλαμβάνει τους μπροστινούς τροχούς.
Η διάταξη προσφέρει μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας καθώς το ασύγχρονα μοτέρ είναι ιδιαιτέρως φειδωλά σε ενεργειακές απαιτήσεις εξ ου και ιδανικά σε παραπληρωματική λειτουργία μιας και τον πρώτο λόγο όταν δεν απαιτείται η πλήρης ισχύς έχει το πίσω μοτέρ.
Η μετάδοση της κίνησης πραγματοποιείται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.
Το σύνολο συμπληρώνει μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 86 kWh η οποία θα μπορούσε να επαναφορτιστεί με ισχύ έως 200 kW με την συνδρομή ταχυφορτιστή DC.
Αυτό σημαίνει ότι το ID.7 Tourer GTX θα μπορούσε να αναπληρώσει την ενέργειά του έως το 80% σε λιγότερο από μισή ώρα.
Η νέα έκδοση ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες του μοντέλου χάρη στη διαφορετική διάταξη στο μπροστινό τμήμα που χαρακτηρίζεται από μια κυψελοειδή γρίλια, ένα διαφορετικά σχεδιασμένο προφυλακτήρα και τα ιδιαίτερα GTX γραφικά στα φωτιστικά σώματα.
Παράλληλα το φινίρισμα στις σκούρες λεπτομέρειες περιμετρικά του αμαξ...