H γερμανική φίρμα συμπληρώνει το παζλ της νέας πληθωρικής E-Class με μία νέα έκδοση η οποία ανήκει στο άνω σκέλος της γκάμας και των προσφερόμενων επιδόσεων καθώς αποτελεί καρπό εξέλιξης του Affalterbach.
Ο λόγος για την έκδοση Ε 53 4Matic Ηybrid η οποία είναι διαθέσιμη τόσο σε τετράθυρη όσο και σε station wagon παραλλαγή αμαξώματος και, χάρη στο plug-in υβριδικό σύνολο προσφέρει ισχύ εφάμιλλη με την προηγούμενη κορυφαία έκδοση της E-Class με V8 κινητήρα και το διακριτικό «63».
Υπεύθυνος για τους 612 ίππους ισχύος της Ε 53 είναι ο συνδυασμός ενός νέου εξακύλινδρου κινητήρα 3,0 λίτρων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ενσωματωμένο στο σύστημα μετάδοσης.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αποδίδει 449 ίππους και 560 Nm ροπής ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ συνεισφέρει με 120 kW (163 ίππους) και 480 Nm ροπής.
Το αποτέλεσμα είναι 612 ίπποι που όμως για λόγους εξοικονόμησης ενέργειας, καθημερινής αλλά και γερμανικού εμπορικού ορθολογισμού χρηστικότητας είναι αποκλειστικά διαθέσιμοι με την ενεργοποίηση του προγράμματος Race Start το οποίο με τη σειρά του αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο του προαιρετικού πακέτου AMG Dynamic Plus.
Χωρίς αυτό η ισχύς περιορίζεται σε 585 ίππους, μέγεθος που ούτως ή άλλως ελάχιστοι μπορούν να «εκμεταλλευτούν» πλήρως ακόμα και σε συνθήκες πίστας.
Το plug-in υβριδικό σύνολο συμπληρώνει η μπαταρία των 28,6 kWh που εφοδιάζει και τις «απλές» plug-in υβριδικές εκδόσεις της Ε-Class εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία έως 101 χλμ.
(έως 97 χλμ.
για την station wagon).
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, τα παραπάνω μεγέθη μεταφράζονται στην ικανότητα επιτάχυνσης της τετράθυρης έκδοσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα και σε 3,9 δλ.
για την station wagon.
Στην περίπτωση των εκδόσεων χωρίς AMG Dynamic Plus, οι αντίστοιχοι χρόνοι διαμορφώνονται σε 4,0 και 4,1 δευτερόλεπτα.
Το αυξημένο βάρος που συνεπάγεται το υβριδικό σύνολο και η μπαταρία καθιστά την Ε 53 κατά τι βραδύτερη (κατά 4/10 του δευτερολέπτου) εν συγκρίσει με την αντίστοιχης ισχύος απερχόμενη E 63, ωστόσο λογικά θα υπάρ...