Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
25.3 °C 23%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Αυτοκίνητο
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Όλο και πιο... ογκώδη και πιο επικίνδυνα για πεζούς τα αυτοκίνητα - Τι δείχνει έρευνα
Ημερομηνία: 22/1/2024, 17:16 - Εμφανίσεις: 54



Τα νέα αυτοκίνητα στην ΕΕ και στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξάνουν σε πλάτος κατά 1 εκατοστό κάθε δύο χρόνια, αποκαλύπτει ο Guardian, με την πρωτοκαθεδρία να έχουν τα μεγάλα πολυτελή SUV των οποίων οι πωλήσεις δεν δείχνουν ίχνη επιβράδυνσης.

«Είναι αδυσώπητο», δήλωσε ο Τζέιμς Νιξ, αναλυτής στην ομάδα εκστρατειών Transport and Environment (T&E) και συγγραφέας της έκθεσης.

«Ενθαρρυμένα από τις πωλήσεις των μεγαλύτερων SUV, τα οχήματα μεγαλώνουν κάθε χρόνο».

Τα νέα αυτοκίνητα έχουν «φουσκώσει» τόσο πολύ που τα μισά από αυτά είναι πολύ φαρδιά για να χωρέσουν σε χώρους στάθμευσης που έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με τα ελάχιστα πρότυπα σε πολλές χώρες, σύμφωνα με την έκθεση.

Το μέσο πλάτος ενός νέου αυτοκινήτου στην ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο ξεπέρασε τα 180 εκατοστά το πρώτο εξάμηνο του 2023, έχοντας αυξηθεί κατά μέσο όρο 0,5 εκατοστά κάθε χρόνο από το 2001.

«Αυτό θα μπορούσε να μην ακούγεται σαν πολύ μεγάλο μέγεθος», δήλωσε ο Νιξ.

«Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι – εκτός και αν υπάρξει κάποια ρύθμιση – μια ομάδα μεγάλων πολυτελών SUV και pickup θα γίνει τόσο φαρδιά όσο τα φορτηγά και τα λεωφορεία».

Τα μεγάλα αυτοκίνητα είναι πιο πιθανό από τα μικρά να σκοτώσουν ανθρώπους σε ατυχήματα, επειδή ζυγίζουν περισσότερο και έχουν ψηλά μπροστινά μέρη που παγιδεύουν τα θύματα κάτω από αυτά αντί να τα χτυπούν στο πλάι.

Εκλύουν επίσης μεγαλύτερες ποσότητες τοξικών αερίων στον αέρα και καταναλώνουν περισσότερο χώρο στους δρόμους και τα πεζοδρόμια.

Για ορισμένα αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν αρχικά πριν από δεκαετίες, η ανάγκη ενσωμάτωσης χαρακτηριστικών ασφαλείας όπως αερόσακοι και ζώνες ασφάλειας εξηγούν μερικώς γιατί τα νεότερα μοντέλα έχουν μεγαλώσει σε μέγεθος.

Αλλά η πρόσφατη τάση καθοδηγείται από τους καταναλωτές που αγοράζουν πολύ μεγαλύτερα αυτοκίνητα που κάνουν τους δρόμους πιο επικίνδυνους.

Στα μέσα της δεκαετίας του 1990, η ΕΕ απαγόρευσε τα οχήματα πλάτους άνω των 2,55 μέτρων για να εμποδίσει τα φορτηγά και τα λεωφορεία να μεγαλώσουν πολύ.

Πάντως, η νομοθεσία δεν έθεσε κάποιους περιορισμούς γι...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
ARTICLES
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
25.3 °C 23%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies