H νέα Porsche Taycan καταρρίπτει το ρεκόρ «της» στο Ring Ημερομηνία:
3/1/2024, 18:16 - Εμφανίσεις: 63
Kάθε άλλο παρά αποτελεί «μυστικό» πλέον ότι η Porsche εξελίσσει την νέα Taycan καθώς και ότι αυτή θα έχει στις επιλογές της μια νέα, πανίσχυρη έκδοση η οποία θα επωφελείται από μια τριπλέτα ηλεκτρικών μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 1.000+ ίππων που, προφανώς, θα λάβει θέση στην κορυφή της γκάμας του ανανεωμένου ηλεκτρικού μοντέλου.
Πλην των παραπάνω λίγο πολύ γνωστών, η Porsche απεφάνθη να «δοκιμάσει» την μαχητικότητα της κορυφαίας έκδοσης της Taycan στην θρυλική πίστα του Nurburgring εν είδει ιδανικού προλόγου για τη νέα ενσάρκωση του μοντέλου που ουσιαστικά αποτέλεσε το πρώτο μαζικό άνοιγμα της Porsche στην ηλεκτροκίνηση και η οποία πρόκειται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της το πρώτο μισό του 2024.
Το αποτέλεσμα του εγχειρήματος της νέας Taycan στη διαδρομή των 21 χλμ.
στην «Πράσινη Κόλαση» είναι ένας χρόνος βελτιωμένος κατά το θεαματικό για τα δεδομένα των γύρων ταχύτητας, μέγεθος των 26 δευτερολέπτων εν συγκρίσει με την μέχρι σήμερα γνωστή κορυφαία έκδοση του μοντέλου Taycan Turbo S η οποία είχε επιδιώξει χρόνο ρεκόρ το 2022.
Ο χρόνος της νέας Taycan στο Ring αυξήθηκε σε 7 λεπτά και 7,55 δευτερόλεπτα με την συνδρομή του Lars Kern, οδηγού δοκιμών της Porsche στο αριστερό κάθισμα και πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2023.
Όπως επισήμανε ο υπεύθυνος για την σειρά προϊόντων Taycan στην Porsche, Kevin Giek –αλλά και όπως ισχύει- «τα 26 δευτερόλεπτα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι σαν μισή αιωνιότητα.
Ο χρόνος του Lars στο Nordschleife είναι καταιγιστικός και φέρνει την Taycan στο ίδιο επίπεδο με ηλεκτρικά hypercars.
Το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι ο Lars κατάφερε σε πολλαπλούς γύρους τον ίδιο ακριβώς χρόνο».
Να τονιστεί επίσης ότι ο παραπάνω χρόνος υποσκελίζει το Tesla Model S Plaid και τον χρόνο του στο Ring ο οποίος συνοψίζεται σε 7 λεπτά και 25,231 δευτερόλεπτα, αλλά και τοποθετεί την νέα Taycan σε απόσταση αναπνοής από το ρεκόρ του ηλεκτρικού Rimac Nevera (7 λεπτά και 5,298 δευτερόλεπτα).
Αν και για ευνόητους λόγους η Porsche αρνείται να αποκαλύψει τα πλή...