Hγερμανική φίρμα ξεκίνησε τη διαδικασία που θα οδηγήσει στην αποκάλυψη του νέου Transporter δημοσιοποιώντας τις πρώτες καμουφλαρισμένες εικόνες του αλλά και τις πρώτες «κρίσιμες» πληροφορίες για τη νέα γενιά του van της.
Σε ό,τι αφορά την εξωτερική του εμφάνιση, παρά το καμουφλάζ, θα μπορούσε να διακρίνει κανείς τα συγκριτικά μικρά φωτιστικά σώματα LED, την χαρακτηριστική σχεδίαση της γρίλιας που σε συνδυασμό με τις γραμμές του προφυλακτήρα δημιουργούν την εντύπωση ενός «χαμόγελου» ενώ στις λεπτομέρειες διακρίνονται οι τροχοί που παραπέμπουν στο ID.
Buzz Cargo.
Aυτό που σίγουρα πάντως δεν θα μπορούσε να κρυφτεί είναι η έκταση του μπροστινού παρμπρίζ που δείχνει μεγαλύτερο από ποτέ.
Παράλληλα με τις πρώτες εικόνες του εξωτερικού, η VW έχει δώσει στη δημοσιότητα και μια ακόμα σαφέστερη αποτύπωση του θαλάμου επιβατών ο οποίος επωφελείται από ένα πλήρως ψηφιακό cockpit με κυρίαρχες μια οθόνη 12 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και μια 13 ιντσών για την κεντρική οθόνη αφής που φιλοξενεί τις λειτουργίες του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που ενσωματώνει λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto.
Αναβαθμισμένος προδιαγράφεται και ο εξοπλισμός ασφάλειας και συστημάτων υποβοήθησης ο οποίος θα περιλάβει, σύστημα διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώρισης οδικής σήμανσης και αυτόνομης πέδησης.
Όσον αφορά τα πιο «core» στοιχεία, ως συνήθως το Transporter θα είναι διαθέσιμο ως «κλειστό» van με δύο μήκη και δύο ύψη και ως επιβατικό Kombi με δύο ή τρεις σειρές καθισμάτων.
Η βασική έκδοση θα έχει μήκος 5,05 μέτρων δηλαδή αυξάνει το μήκος της κατά 14,6 εκ.
εν συγκρίσει με το παρελθόν, διαθέτοντας ένα επίσης αυξημένο κατά 9,7 εκ.
μεταξόνιο το οποίο φτάνει τα 3,1 μέτρα.
Οι εκδόσεις με το μεγαλύτερο μεταξόνιο έχουν αυξήσει ακόμα περισσότερο το μήκος τους το οποίο διαμορφώνεται σε 5,45 μ.
Το νέο Transporter είναι επίσης πιο φαρδύ από την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του, κερδίζοντας 12,8 εκ.
και σε πλάτος.
Αυτονόητα οι νέες διαστάσεις του έχουν ευεργετική επίδραση τόσο στις μεταφ...