Toyota Hilux Hybrid: Με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V Ημερομηνία:
4/12/2023, 19:40 - Εμφανίσεις: 52
Με αφετηρία την διοργάνωση Kenshiki που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες, η Toyota εκτός από τα άμεσα και μεσοπρόθεσμα ηλεκτρικά της σχέδια σε επίπεδο προϊόντων, αποκάλυψε και μια νέα έκδοση του Toyota Hilux με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt η οποία πρόκειται να είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη από τα μέσα της επόμενης χρονιάς.
Το Hilux αποτελεί μια από τις πλέον σταθερές αξίες στα pickup έχοντας από το 1968 οπότε και πρωτοεμφανίστηκε, καταγράψει πωλήσεις που ξεπερνούν τα 21 εκατομμύρια.
Παράλληλα αξίζει να σημειωθεί ότι στις αρχές του φθινοπώρου η Toyota εξέθεσε μια υδρογονοκίνητη εκδοχή του pickup η οποία ήδη είναι σε φάση δοκιμών εξέλιξης στη Βρετανία, ενώ με εφαλτήριο την πρόσφατη έκθεση του Τόκυο, τον Οκτώβριο, εξέθεσε μια πρωτότυπη αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή του Hilux με την ονομασία EPU, προδιαγράφοντας ένα αντίστοιχο μέλλον για το pickup που δεδομένα θα αποκτήσει μια αντίστοιχη έκδοση σε δεύτερο χρόνο.
Μέχρι τότε, η Toyota προτείνει την νέα ήπια υβριδική παραλλαγή του σκληροτράχηλου pickup η οποία εντάσσει στο diesel μοτέρ των 2,8 λίτρων με απόδοση 204 ίππους και 500 Nm ροπής ένα παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt αποτελούμενο από μια μικρή μπαταρία αντίστοιχης ονομαστικής απόδοσης τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα και μια μίζα/γεννήτρια με κίνηση μέσω ιμάντα που αντικαθιστά τον τυπικό εναλλάκτη.
Όπως προκύπτει από τις συστάσεις με την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 48 Volt φορτισμένη, το ήπιο υβριδικό σύστημα θα μπορούσε να συνεισφέρει στιγμιαία με επιπλέον ισχύ 16 ίππων και 65 Nm ροπής, προσφέροντας οφέλη τόσο «σε όρους επιτάχυνσης και ισχύος όσο και εξοικονόμησης ενέργειας» χωρίς προς το παρόν η Toyota να δημοσιοποιεί τα επίμαχα, νέα μεγέθη.
Πλην της οικονομίας και της ισχύος, ή ήπια υβριδική τεχνολογία, υπόσχεται, σύμφωνα με την Toyota βελτιώσεις τόσο σε ό,τι αφορά τις παραμέτρους της πέδησης αλλά και των χαρακτηριστικών άνεσης του Hilux καθώς επιτρέπει, μεγαλύτερα διαστήματα coasting, δηλαδή την απεμπλοκή του κινητήρα, στοιχείο που με τη σειρά του σημαίν...