Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
22.2 °C 43%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Αυτοκίνητο
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Τεχνολογία steer-by-wire από την Lexus το 2024 στην Ευρώπη
Ημερομηνία: 28/11/2023, 17:16 - Εμφανίσεις: 42



Mε αφετηρία την νέα εκδοχή του μεσαίου crossover όσο και ηλεκτρικού RZ η Lexus ανακοίνωσε ότι προτίθεται να προσφέρει στην Ευρώπη, από τα τέλη της επόμενης χρονιάς, τεχνολογία steer-by-wire, καταργώντας την μηχανική σύνδεση ανάμεσα σε τιμόνι και τροχούς αλλά και την ανάγκη παρουσίας μιας κολώνας τιμονιού.

Η ίδια τεχνολογία θα προσφερθεί και από την Toyota, αν και ένα χρόνο αργότερα, με όχημα την ανανεωμένη εκδοχή του bZ4X το οποίο είναι συναφές τεχνολογικά με το Lexus RZ.

H συγκεκριμένη τεχνολογία δεν είναι βέβαια νέα στην αυτοκίνηση καθώς η Nissan την προσέφερε ως προαιρετική επιλογή στο Infiniti Q50 πριν περίπου μια δεκαετία ωστόσο, τότε επρόκειτο για μια ιδιαιτέρως ακριβή εξοπλιστική επιλογή με επιπλέον κόστος 1.000 ευρώ.

Το πλεονέκτημα της έναντι της συμβατικής τεχνολογίας είναι ότι μειώνει δραστικά των αριθμό των κινούμενων μερών σε ένα αυτοκίνητο με αποτέλεσμα, μικρότερο βάρος και κατ΄επέκταση μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας, αλλά και μικρότερο κόστος και λιγότερη πολυπλοκότητα στην παραγωγή, ένας στόχος που είναι πολύ ψηλά στην ατζέντα του ομίλου Toyota και στις νέες διαδικασίες αναμόρφωσης των γραμμών παραγωγής  που έχει εκκινήσει.

Παρά τα παραπάνω σαφή πλεονεκτήματα, η υιοθέτηση της τεχνολογίας υπήρξε κατά το παρελθόν χαμηλή από τους κατασκευαστές με δεδομένο την χαμηλή ανταπόκριση από τους καταναλωτές λόγου υψηλού κόστους αλλά και εξαιτίας της περίπλοκης ευρωπαϊκής νομοθεσίας που την περιβάλλει.

Να τονιστεί ότι σύμφωνα με την σχετική νομοθεσία, τα αυτοκίνητα που διαθέτουν τεχνολογία steer-by-wire οφείλουν να διαθέτουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ και δύο μονάδες ελέγχου αφιερωμένα αποκλειστικά στην λειτουργία της συγκεκριμένης τεχνολογίας υπό το σκεπτικό ότι αν υπήρχε κάποιας μορφής δυσλειτουργία σε ένα από τα μοτέρ ή την μονάδα ελέγχου το άλλο να λειτουργεί ως backup, επιτρέποντας στον οδηγό να διατηρήσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου.

Ένα άλλο πλεονέκτημα της συγκεκριμένης τεχνολογίας είναι ότι η απουσία μηχανικής σύνδεσης τιμονιού-τροχών καταργεί και την αναγκαι...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
ARTICLES
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
22.2 °C 43%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies