Aν και πολύ θα υπέθεταν ότι το Huayra θα είχε περάσει πλέον στην ιστορία με δεδομένο ότι η Pagani έχει ήδη παρουσιάσει τον αντικαταστάτη του, η ιταλική φίρμα φαίνεται να έχει διαφορετική άποψη, αποκαλύπτοντας ένα roadster με βάση την πρόσφατη έκδοση του μοντέλου, Imola, και η οποία συνοδεύεται από τον χαρακτηρισμό του καλύτερου roadster που έχει δημιουργήσει ποτέ.
Παρά την ακραία εμφάνισή του και τα χαρακτηριστικά το Pagani Imola Roadster είναι νόμιμο για χρήση στο δημόσιο οδικό δίκτυο ωστόσο όπως καταγράφουν οι Ιταλοί «δεν φοβάται την πίστα».
Την δημιουργία της νέας έκδοσης υπογράφει το τμήμα Grandi Complicazioni το οποίο είναι υπεύθυνο για τις περιορισμένες εκδόσεις της Pagani και πέρυσι είχε παρουσιάσει τα διαπιστευτήριά του με το Huayra Codelunga.
Με αυτό δεδομένο το Pagani Imola Roadster ενσαρκώνει πολύ περισσότερα από απλά μια ανοιχτή έκδοση του coupe Imola που παρουσιάστηκε το 2020.
Για του λόγου το ακριβές, οι μηχανικοί της Pagani συνδύασαν για την περίπτωσή του τεχνολογία από το σχεδόν εξωφρενικό Huayra Roadster BC με στοιχεία σχεδίασης από το σκληροπυρηνικό Huayra R το οποίο προοριζόταν για αποκλειστική χρήση σε πίστα.
Έτσι το Imola Roadster υιοθετεί ένα νέου σχεδιασμού σύστημα εισαγωγών και εξαγωγών αέρα στους θόλους και στον προφυλακτήρα που αποσκοπούν στην πιο καλή ροή αέρα προς τα πίσω και φυσικά να κρατήσουν «καρφωμένο» το supercar στην άσφαλτο.
Υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό είναι ανασχεδιασμένος και ο διαχύτης στο πίσω τμήμα ο οποίος συνδυάζεται με μια θηριώδη σχεδόν εξωπραγματική πτέρυγα ενώ την εμμονική αεροδυναμική συμπληρώνουν τέσσερα ενεργά πτερύγια τα οποία, φροντίζουν, να συμβάλλουν στην δυναμική ευστάθεια κατά τις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης.
Όλα τα παραπάνω συμβάλλουν στην παραγωγή κάθετης δύναμης έως και 600 κιλών σε ταχύτητες 280 χλμ./ώρα.
Το χαρακτηριστικό airscoop που είναι πάνω και πίσω από την καμπίνα φροντίζει για την ψύξη του V12 κινητήρα των 6,0 λίτρων δια χειρός AMG ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 850 ίππους και 1....