Τον τελευταίο καιρό έχει γίνει πολύς λόγος για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα με κινεζική προέλευση μιας και η Κομισιόν έχει ανοίξει επισήμως έρευνα αναφορικά με την πολιτική κυβερνητικών επιδοτήσεων της Κίνας για την παραγωγή οχημάτων καθώς, σύμφωνα με το σκεπτικό της, από την στιγμή που διατίθενται στην Ευρώπη, δημιουργούν στρεβλώσεις στις συνθήκες ανταγωνισμού της γηραιάς ηπείρου.
Ανεξαρτήτως της έκβασης της παραπάνω έρευνας η οποία πρόκειται να κρατήσει πάνω από ένα χρόνο, γεγονός είναι επίσης ότι οι κινέζοι κατασκευαστές αυξάνουν ολοένα την παρουσία τους στην ευρωπαϊκή αγορά διεκδικώντας σθεναρά μερίδιο από την αγορά χάρη και στις ανταγωνιστικές τιμές στις οποίες προσφέρουν τα προϊόντα τους, ηλεκτροκίνητα και μη, αλλά και στην αφθονία προϊόντων όσο και κατασκευαστών.
Εκτός από τα «παραδοσιακούς» κατασκευαστές της Κίνας όπως οι όμιλοι BYD και Geely και φυσικά εκείνες τις αυτοκινητοβιομηχανίες διαφορετικής γεωγραφικής προέλευσης που κατασκευάζουν αυτοκίνητα στην Κίνα, ο κατάλογος με αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν κάποιου είδους σύνδεση με την αχανή χώρα της Ασίας φαίνεται να διευρύνεται ολοένα αποκτώντας ολοένα και περισσότερα μέλη, μιας και προφανώς το είδος, με φόντο (και) την ηλεκτροκίνηση όσο και την οικονομική ανάπτυξη των Κινέζων αποδεικνύεται προφανώς ιδιαιτέρως προσοδοφόρο.
Ένας από τους καινούριους παίκτες με κινεζική ταυτότητα είναι και η γνώριμη από τα προϊόντα τεχνολογίας Xiaomi η οποία μόλις έδωσε μια πρώτη γεύση από την πρώτη της τετράτροχη πρόταση, ένα κομψό sedan με πανοραμική ηλιοροφή και αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία.
Οι πρώτες εικόνες του Beijing Xiaomi SU7, όπως ονομάζεται, δημοσιοποιήθηκαν από το κινεζικό υπουργείο βιομηχανίας και τεχνολογίας αποτυπώνοντας μια σχεδίαση όπου οι περισσότεροι –όσοι είναι πιο εξοικειωμένοι με το σπορ- θα ήταν δυνατόν να εντοπίσουν ομοιότητες τόσο με προϊόντα της Tesla όσο και με της Porsche ή και ενδεχομένως με κάποια της BYD.
Όπως και να έχει με την αισθητική, σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα, το...