Μπορεί η Mercedes-AMG GT να αποκαλύφθηκε σχετικά προσφάτως ωστόσο η λογική του Affalterbach προφανώς υπαγορεύει ότι δεν υπάρχει λόγος καθυστέρησης για την δημιουργία νέων εκδόσεων.
Έτσι η AMG προτείνει την νέα αγωνιστικού προσανατολισμού, περιορισμένη έκδοση GT2 Pro η οποία αυτονόητα, πλην όλων των άλλων, ετοιμοπόλεμων χαρακτηριστικών της αποκτά και περισσότερη ισχύ, ούσα η ισχυρότερη του είδους της –μέχρι τώρα.
Όπως προκύπτει από τις επίσημες συστάσεις, αν και η GT2 Pro βασίζεται στις προδιαγραφές των αγωνιστικών του GT2 δεν αποτελεί πιστοποιημένο αγωνιστικό της κατηγορίας κα σχεδιάστηκε με το σκεπτικό συμμετοχής σε track days.
Μέχρι και έτσι όμως, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της γερμανικής φίρμας αν κάποιος από τους ευάριθμούς ιδιοκτήτες της επιθυμεί να συμμετάσχει σε κάποια διοργάνωση GT2 είναι εύκολη η μετατροπή της σε πιστοποιημένο αγωνιστικό της κατηγορίας.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της έκδοσης Pro, το κυρίαρχο είναι η ισχύς της η οποία εκτιμάται σε 750 ίππους (έναντι 707 ίππων) και 800 Nm ροπής με προέλευση τον ίδιο V8 κινητήρα 4,0 λίτρων.
Η επιπλέον ισχύς λειτουργεί ως overboost και απελευθερώνεται με την ενεργοποίηση του διακόπτη Push2Pass στο τιμόνι.
Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων με αγωνιστικό setup το οποίο τοποθετείται στον πίσω άξονα για πιο καλή κατανομή του βάρους και συνδέεται με τον κινητήρα μέσω ενός ανθρακονημάτινου άξονα.
Την εικόνα συμπληρώνει μια ανάρτηση αποτελούμενη από διπλά ψαλίδια αλουμινίου, ενεργές αντιστρεπτικές ράβδους και ρυθμιζόμενα κατά τέσσερις κατευθύνσεις αμορτισέρ.
Πλην των παραπάνω η Pro, επωφελείται από το ίδιο αεροδυναμικό πακέτο με την GT2 και το οποίο έγκειται συνοπτικό στην παρουσία της διόλου ευκαταφρόνητης αεροδυναμικής πτέρυγας στο πίσω τμήμα η οποία συνδυάζεται με έναν το ίδιο επιβλητικό αεροδυναμικό διαχύτη καθώς και ξαναγραμμένα πλευρικά τμήματα και ένα νέο spoiler μπροστά.
Επιπλέον, η GT2 Pro διαθέτει νέες εισαγωγές αέρα στο καπό αλλά και στα πλευρά για την...