Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
22.5 °C 53%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Αυτοκίνητο
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Πιστοποίηση «αντοχής» για την μπαταρία του VW ID.3
Ημερομηνία: 31/10/2023, 19:24 - Εμφανίσεις: 51



Το ερώτημα για την αντοχή των μπαταριών στον χρόνο και στην χρήση με δεδομένο και ότι πρόκειται για το ακριβότερο εξάρτημα ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι κάτι που ενδεχομένως ταλανίζει όσους σκέφτονται να αποκτήσουν ένα αυτοκίνητο του είδους καθώς ακόμα και αν η ηλεκτρική τεχνολογία είναι σχεδόν το ίδιο παλιά με την αυτοκίνηση,  ουσιαστικά το ηλεκτρικό «κύμα» που περνάμε αποτελεί την πρώτη φορά που «εφαρμόζεται» σε τέτοια κλίμακα και υπόκειται στις καταπονήσεις της καθημερινής χρήσης.

Ευοίωνη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αναφορικά με την συγκεκριμένη παράμετρο η δοκιμή της γερμανικής ADAC στο VW ID.3 το οποίο υπέβαλε σε μακρά δοκιμασία διάρκειας δυόμιση χρόνων και 100.000 χλμ.

με σκοπό να αξιολογήσει την φθορά της μπαταρίας με την χρήση.

Για την ακρίβεια οι μηχανικοί του κέντρου δοκιμών γερμανικής λέσχης αυτοκινήτου στο Landsberg am Lech κάλυψαν την παραπάνω απόσταση με ένα ID.3 Pro S το οποίο εφοδιάζεται με την μπαταρία των 77 KWh.

Με την ολοκλήρωση των δοκιμών, σύμφωνα με τα ευρήματά τους, η μπαταρία είχε διατηρήσει το 93% της απόδοσής της χωρίς να παρουσιάζει κανενός είδους τεχνική ανωμαλία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εργοστασιακή εγγύηση της VW προβλέπει τη διατήρηση της απόδοσης της μπαταρίας στο 70% για διάστημα οκτώ χρόνων ή 160.000 χλμ.

Αυτό που ίσως είναι ακόμα σημαντικότερο είναι ότι ο στόχος της ADAC ήταν τα 100.000 χλμ.

να διανυθούν σε όσο το δυνατόν μικρότερο χρονικό διάστημα ενώ, όπως επισημαίνεται οι μηχανικοί δεν ανέλαβαν κανένα προφυλακτικό μέτρο εν συγκρίσει με την μπαταρία, πραγματοποιώντας αρκετά συχνά την επαναφόρτιση σε υπερταχυφορτιστές DC και χωρίς να τηρούν το άτυπο «όριο» φόρτισης του 80% -την επαναφόρτιζαν έως το 100% , πρακτικές που είναι καλύτερο να αποφεύγονται για την πιο καλή διατήρηση της μπαταρίας.

Ο λόγος που οι μηχανικοί της ADAC προτίμησαν την πλήρη επαναφόρτιση έως το 100% ήταν για να αξιολογήσουν επίσης την αυτονομία του ID.3 στην συγκεκριμένη διαμόρφωση, σε πραγματικές συνθήκες.

Όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ADAC...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
ARTICLES
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
22.5 °C 53%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies