Ferrari 499P Modificata: Ένα μονοθέσιο του Le Mans για ιδιώτες
Ημερομηνία:
30/10/2023, 21:40 - Εμφανίσεις: 48
Για εκείνους που δεν παÏακολουθοÏν την αγωνιστική δÏάση, Îχουμε χÏÎος να σημειώσουμε ότι η Ferrari 499P ÎφεÏε το επίζηλο Ï„Ïόπαιο του 24ωÏου αγώνα του Le Mans για το 2023 στο Maranello μετά από σχεδόν 60 χÏόνια καθώς η τελευταία φοÏά που η Ferrari κατήγαγε νίκη στο συγκεκÏιμÎνο τεÏÎν ήταν το μακÏινό 1965.
Εκείνοι που είναι ελάχιστα εξοικειωμÎνοι με τις συνήθειες της Ferrari αντιλαμβάνονται ότι η συγκεκÏιμÎνη νίκη δεν θα μποÏοÏσε να πεÏάσει «ανεκμετάλλευτη» από τους ΙταλοÏÏ‚ που Îσπευσαν να δημιουÏγήσουν μια Ï„Ïόπον τινά «πολιτική» Îκδοση του νικηφόÏου Î±Î³Ï‰Î½Î¹ÏƒÏ„Î¹ÎºÎ¿Ï Ï„Î¿Ï… Le Mans με την ονομασία 499P Modificata.
H διαφοÏά της αγωνιστικής Ferrari από την νÎα Îκδοση είναι παÏαπάνω από μία καθώς όπως σημειώνει η Ferrari η 499P Modificata δεν Îχει τις Ï€ÏοδιαγÏαφÎÏ‚ για την διοÏγάνωση του Le Mans, στοιχείο που όμως μόνο ως θετικό θα μποÏοÏσε να εκληφθεί καθώς Îδωσε στους ΙταλοÏÏ‚ χώÏο για αλλαγÎÏ‚ με πεÏισσότεÏη «λογική».
Έτσι στην νÎα Îκδοση ο ηλεκτÏοκινητήÏας του υβÏÎ¹Î´Î¹ÎºÎ¿Ï ÏƒÏ…Î½ÏŒÎ»Î¿Ï… θα μποÏοÏσε να λειτουÏγήσει επικουÏικά στον κινητήÏα και σε ταχÏτητες μικÏότεÏες των 190 χλμ./ÏŽÏα όπως είναι η σχετική Ï€ÏοδιαγÏαφή της FIA για το Le Mans.
Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός θα μποÏοÏσε να επωφεληθεί της τετÏακίνησης πεÏισσότεÏο συχνά από όσο οι οδηγοί του Le Mans.
Μια άλλη διαφοÏά είναι ότι η Ferrari Îχει Ï€ÏοσθÎσει λειτουÏγία overboost η οποία ενεÏγοποιείται από Îνα διακόπτη στο τιμόνι και για επτά δευτεÏόλεπτα Ï€ÏοσφÎÏει επιπλÎον Î¹ÏƒÏ‡Ï 163 ίππων, Ως αποτÎλεσμα η μÎγιστη συνδυαστική ισχÏÏ‚ του συνόλου Îστω και για μικÏή χÏονική διάÏκεια διαμοÏφώνεται σε 870 ίππους αντί των 707 της «αυθεντικής» αγωνιστικής Îκδοσης.
ΔιαφοÏοποιημÎνη είναι επίσης η χαÏτογÏάφηση του V6 κινητήÏα των 3,0 λίτÏων ο οποίος Ï€ÏοÎÏχεται από την 296 GT3 και ο οποίος τοποθετείται με διαφοÏετικό Ï„Ïόπο στο πλαίσιο του αυτοκινήτου αντί να φιλοξενείται σε υποπλαίσιο ενώ το σÏνολο συμπληÏώνεται από σειÏιακό κιβώτιο επτά σχÎσεων.
ΔιαφοÏετική είναι και η λογική του συστήματος traction control ώστε να ευνοεί μια λειτουÏγεί βοηθητικά στην εκκίνηση.
Αυτό π...
Πηγή/ΠεÏισσότεÏα: in.gr
|
|
|