Το 2007 η Nissan παρουσιάζει στην έκθεση του Τόκυο την έκδοση παραγωγής του GT-R R35.
Δεκαέξι χρόνια μετά από την ίδια έκθεση που πλέον ονομάζεται Japan Mobility Show η ιαπωνική φίρμα παρουσιάζει ένα πρωτότυπο μοντέλο με αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία που παρά το γεγονός ότι δεν συστήνεται επισήμως ως ο ηλεκτρικός διάδοχος του επιβλητικού sportscar της Nissan, αφήνει την ιστορία να ειπωθεί από την υπερβατική σχεδίαση και τα το ίδιο εξωπραγματικά χαρακτηριστικά του.
Σε αυτά εκτός από το εξαιρετικά επιθετικά σχεδιασμένο και γεμάτο ακμές μπροστινό τμήμα με τα χαρακτηριστικά πτερύγια ακροβολισμένα στο άνω τμήμα του προφυλακτήρα που δείχνει έτοιμο να απορροφήσει κυριολεκτικά την άσφαλτο, ξεχωρίζουν οι ενεργές εισαγωγές αέρα στα μπροστινά φτερά και φυσικά μια αεροδυναμική πτέρυγα που δύσκολα περνάει απαρατήρητη ενώ το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τον αεροδυναμικό διαχύτη αλλά και μάλλον κάθε επιφάνεια του ηλεκτρικού supercar.
Στις λεπτομέρειες συγκρατήστε τις προς τα πάνω ανοιγόμενες πόρτες, τους carbon τροχούς και την ιδιάζουσα σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων μπροστά και πίσω που και πάλι δημιουργούν οπτικούς συνειρμούς με το GT-R.
Aκριβώς με την ίδια υπερβατική λογική έχει σμιλευτεί και το εσωτερικό που θυμίζει περισσότερο cockpit video game παρά τυπικό θάλαμο αυτοκινήτου έστω και του συγκεκριμένου διαμετρήματος.
Καθοριστικό ρόλο σε αυτό διαδραματίζει το τετράγωνο αγωνιστικό τιμόνι και κυρίως η έμφαση στον φωτισμό που συνίσταται από κύβους υπό προοπτική.
Η θέση του οδηγού υιοθετεί μια ανάλογη με το εξωτερικό αιχμηρή σχεδίαση η οποία υπόσχεται την μέγιστη δυνατή πλευρική στήριξη, ενώ την εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνει κλωβός ασφαλείας από ανθρακόνημα.
Το Hyper Force εφοδιάζει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο συνδυαστικής ισχύος 1.360 ίππων αποτελούμενο από περισσότερα του ενός ηλεκτρικά μοτέρ τα οποία εκτός από την παραπάνω απόδοση εξασφαλίζουν και κίνηση στους τέσσερις τροχούς.
Το μόνο στοιχείο που δημοσιοποιεί η Nissan αναφορικά με τις επιδόσεις του είναι η μέγιστη ταχύτητα η...