Ηιαπωνική φίρμα έχει ανακοινώσει το τελευταίο διάστημα μια δραστική αναπροσαρμογή των μεθόδων παραγωγής όσο και εξέλιξης νέων μοντέλων καθώς και φιλόδοξες επιδιώξεις εν συγκρίσει με την έρευνα και εξέλιξη της τεχνολογίας των μπαταριών στο πλαίσιο της πρόθεσής της να «πλημμυρίσει» την αγορά με νέας γενιάς ηλεκτρικά μοντέλα με αφετηρία το 2026.
Πλέον, με αφετηρία την έκθεση του Tόκυο, η ιαπωνική φίρμα δίνει και μορφή στα παραπάνω σχέδια αποκαλύπτοντας ένα ηλεκτρικό crossover, λίγο μεγαλύτερο από το bZ4X -μήκος 4,86 μ.
(έναντι 4,69 μ.) και πλάτος 1955 μ.
(έναντι 1,86 μ.)- το οποίο υιοθετεί μια πιο αιχμηρή και υπερβατική αισθητική εν συγκρίσει με το ήδη γνωστό ηλεκτρικό SUV παραγωγής της ιαπωνικής φίρμας χωρίς να ξεφεύγει όμως από το αιχμηρό σχεδιαστικό ιδίωμα που η Toyota εισήγε με το πρώτο C-HR.
Όπως οφείλει ως concept το FT-3 διαθέτει ορισμένα χαρακτηριστικά σχεδιασμένα να τραβήξουν την προσοχή.
Σε αυτά συγκαταλέγονται οι ενσωματωμένες οθόνες στις πόρτες που συνδυαστικά και με τους ανάλογους αισθητήρες, αναλαμβάνουν να πληροφορούν τον οδηγό αναφορικά με παραμέτρους όπως η θερμοκρασία του θαλάμου επιβατών, η ποιότητα του αέρα αλλά και τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας.
Εκτός από τις οθόνες, η δεύτερη και τρίτη κολώνα του FT-3e διαθέτουν επιφάνεια αναγνώρισης δακτυλικών αποτυπωμάτων ως μέθοδο ξεκλειδώματος αλλά και ταυτοποίησης του οδηγού ώστε να «φορτωθούν» οι αγαπημένες του ρυθμίσεις.
Με τα ίδια ακριβώς σύγχρονα «υλικά» έχει διαμορφωθεί και το εσωτερικό που μετρά επτά οθόνες καθώς εκτός από τις «απαραίτητες» αντίστοιχες επιφάνειες για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment, δύο ακόμα αναλαμβάνουν να υποκαταστήσουν τους εξωτερικούς πλευρικούς καθρέφτες, μία τον καθρέπτη οπισθοπορείας συν δύο ακόμα, κάθετου προσανατολισμού που τοποθετούνται σε κάθε πλευρά του τιμονιού.
Παράλληλα στην ανώτερη επιφάνεια του ταμπλό αναγράφονται φωτεινές ενδείξεις που έχουν να κάνουν με το ευφυές σύστημα πλοήγησης και άλλα στοιχεία που «φυσιολογικά» θα έκαναν την εμφάνισή τους σε ένα head-up display.