Mazda MX-5: Συνεχίζοντας την παράδοση Ημερομηνία:
9/10/2023, 14:40 - Εμφανίσεις: 20
Mε την έκθεση του Τόκυο να πλησιάζει, η Mazda αποκαλύπτει εξ Ιαπωνίας την ανανεωμένη εκδοχή των Roadster/Roadster RF όπως ονομάζονται στην τοπική αγορά οι εκδόσεις του MX5, δίνοντας μια ακόμα παράταση ζωής στο μοντέλο που προτάσσει την παράδοση και την διασκέδαση οδηγικής φύσης.
Η νέα εκδοχή του MX-5 φέρει την κωδικοποίηση ND3 και προσφέρει περισσότερες βελτιώσεις εν συγκρίσει με αυτές που η ιαπωνική φίρμα είχε παρουσιάσει το 2019 ως ND2 και επεφύλασσε περισσότερη ισχύ για το δίλιτρο κινητήρα.
Ανεξαρτήτως κωδικοποίησης και προηγούμενων αλλαγών, οι νέες πρόκειται να σχετίζονται με όλα τα νέα MX-5 ανεξαρτήτως γεωγραφικού μήκους και πλάτους αφού βέβαια προηγηθεί η αγορά της Ιαπωνίας όπου το ανανεωμένο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές της επόμενης χρονιάς.
Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση το ΜΧ-5 διαθέτει νέα φώτα LED που πλέον ενσωματώνουν στο εσωτερικό τους τα φώτα ημέρας, προσδίδοντας μια πιο επιθετική όψη στο roadster.
Αντιστοίχως ανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα που επίσης ενσωματώνουν τεχνολογία LED ενώ το ίδιο ισχύει πια και για τους δείκτες αλλαγής πορείας.
Το αριστερό άκρο της γρίλιας φιλοξενεί πλέον ένα νέο αισθητήρα ο οποίος τροφοδοτεί με δεδομένα τον αναβαθμισμένο ρυθμιζόμενο cruise control αλλά και το Smart Brake Support, το το ίδιο νέο σύστημα αυτόνομης πέδησης που ακινητοποιεί πλήρως το αυτοκίνητο αν εντοπίσει εμπόδιο σε ταχύτητες έως και 15 χλμ./ώρα.
Ακόμα πιο ορατές είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό όπου στο κέντρο του ταμπλό λαμβάνει θέση μια νέα οθόνη 8,8 ιντσών που φιλοξενεί την τελευταία εκδοχή infotainment της Mazda με νέο interface και πιο καλή λειτουργικότητα για τα Android Auto και Apple CarPlay.
Στοχευμένες αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί στον πίνακα οργάνων ενώ έχουν προστεθεί και θύρες USB-C.
Στις προσθήκες συνυπολογίστε νέες επιλογές για τις επενδύσεις, τις αποχρώσεις του αμαξώματος όσο και για τους τροχούς.
Η σημαντικότερη αλλαγή διαφαίνεται από την τοποθέτηση ενός νέου ασύμμετρου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης για τις εκ...