Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
24.3 °C 41%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Αυτοκίνητο
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Αυστηρές οι ευρωπαϊκές νομοθετικές προβλέψεις για τα e-fuels
Ημερομηνία: 27/9/2023, 19:04 - Εμφανίσεις: 42



Η μεγάλη ευρωπαϊκή συζήτηση για την καθολική απαγόρευση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035, απέκτησε σχετικά προσφάτως κατά παραίνεση και απαίτηση των Γερμανών, ένα «παράθυρο» που ουσιαστικά θα επιτρέπει την πώληση αυτοκινήτων με θερμικά μοτέρ με την προϋπόθεση ότι αυτά θα καταναλώνουν αποκλειστικά τα συνθετικά καύσιμα νέας τεχνολογίας, γνωστά ως e-fuels.

Πλέον τα αρμόδια όργανα της ΕΕ επεξεργάζονται το νομοθετικό πλαίσιο που θα καταστήσει εφικτή την παραπάνω παρέκκλιση από την καθολική απαγόρευση κινητήρων ICE και όπως δείχνουν πληροφορίες, το σχετικό σχέδιο νόμου θέτει ως προϋπόθεση την χρήση απολύτως κλιματικά ουδέτερων συνθετικών καυσίμων κάτι που σημαίνει ότι τα e-fuels που θα χρησιμοποιούνται θα πρέπει να αντισταθμίζουν κατά 100% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που εκλύονται κατά την καύση τους.

Τι είναι τα e-fuels Για εκείνους που δεν είναι εξοικειωμένοι με τον συγκεκριμένο τύπο καυσίμου, τα e-fuels παράγονται από την δέσμευση διοξειδίου του άνθρακα από την ατμόσφαιρα, την εξαγωγή του άνθρακα από αυτό και την σύνθεση του με υδρογόνο που διαφαίνεται μέσω της ηλεκτρόλυσης νερού, διαδικασία που με την σειρά της πραγματοποιείται με την συνδρομή Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, (αιολική και ηλιακή) προκειμένου το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της παραγωγής τους να είναι το χαμηλότερο δυνατό.

Το αποτέλεσμα της παραπάνω χημικής διεργασίας είναι συνθετικοί υδρογονονάνθρακες, δηλαδή καυσίμων παραπλήσιας σύστασης των παραδοσιακών καυσίμων είτε πρόκειται για βενζίνη και diesel είτε κηροζίνη και πετρέλαιο θέρμανσης.

Αυτό σημαίνει ότι τα e-fuels δεν απαιτούν ιδιαίτερη μεταχείριση αναφορικά με την μεταφορά και την αποθήκευσή τους καθώς θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το υφιστάμενο δίκτυο πρατηρίων καυσίμων ενώ δεν απαιτείται κάποια ειδική εγκατάσταση ή εξειδίκευση προκειμένου ένα όχημα να ανεφοδιαστεί με αυτά.

Το μειονέκτημα είναι ότι, με δεδομένο ότι πρόκειται για συνθετικούς υδρογονάνθρακες, κατά την καύση τους παράγεται διοξείδιο του άνθρακα, ωστόσο σύμφωνα με το σκεπτικό...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
ARTICLES
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
24.3 °C 41%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies