Για εκείνους που δεν είναι εξοικειωμένοι με την ιστορία των μοντέλων της Peugeot, αξίζει να σημειωθεί ότι η πρώτη γενιά του 3008 ανήκε στην κατηγορία των MPV πριν η γαλλική φίρμα απεφάνθη να το μετασχηματίσει στη δεύτερη γενιά του, σε ένα γοητευτικό SUV με τολμηρή σχεδίαση που έμελλε να επισημάνει κατά κάποιο τρόπο την αναγέννηση της αυτοκινητοβιομηχανίας με σήμα το λιοντάρι.
Την ίδια τόλμη επιδεικνύει η Peugeot και στη νέα γενιά του δημοφιλούς SUV, επιλέγοντας αυτή την φορά να επενδύσει σε μια ακόμα πιο δυναμική και τολμηρή σχεδίαση που φλερτάρει ευθέως με τα coupe SUV υιοθετώντας τον χαρακτηρισμό Fastback που τους εξασφαλίζει πιο καλή αεροδυναμική χωρίς ωστόσο να απεμπολεί την χρηστικότητά του.
Ακόμα σημαντικότερο ίσως, με δεδομένη την εποχή που περνάμε, είναι ότι το νέο 3008 έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική (STLA M) η οποία έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση.
Κάπως έτσι, αν και θα ακολουθήσουν η plug-in υβριδική όσο και εκδόσεις με ήπια υβριδική τεχνολογία, το βάρος των συστάσεων για τη νέα γενιά του μοντέλου αναλαμβάνει η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση E-3008.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, εφαλτήριο για την ηλεκτρική γκάμα του γαλλικού SUV, θα αποτελέσει μια έκδοση με μπαταρία 73 kWh η οποία θα εφοδιάζεται με ένα και μόνο ηλεκτρικό μοτέρ, τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα με ισχύ 210 ίππων και 343 Nm ροπής.
Η συγκεκριμένη έκδοση θα προσφέρει αυτονομία 525 χλμ.
μέγεθος το οποίο αυξάνεται σημαντικά στην περίπτωση της έκδοσης με την μεγαλύτερη μπαταρία των 98 KWh η οποία υπόσχεται αυτονομία 700 χλμ.
Η μπαταρία θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με δύο επιλογές σε ό,τι αφορά τη διάταξη του ηλεκτρικού συνόλου.
Η πρώτη επιλογή η οποία και προσφέρει την αυτονομία των 700 χλμ.
εφοδιάζεται το ίδιο με ένα ηλεκτρικό μοτέρ αλλά ισχυρότερο με απόδοση 230 ίππων και 343 Nm ροπής.
Η δεύτερη επιλογή θα επωφελείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ με συνδυαστική ισχύ 320 ίππων και 509 Nm ροπής.
Η ισχυρότερη έκδοση του E-3008 υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ.