H βρετανική φίρμα συνεχίζει τον εξηλεκτρισμό της με ταχείς ρυθμούς παρουσιάζοντας το τρίτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της έπειτα από την hypercar Eviya και το SUV Eletre με την μορφή ενός τετράθυρου μοντέλου το οποίο η Lotus χαρακτηρίζει ως «τετράθυρο hyper GT».
Σύμφωνα με τις συστάσεις το νέο τετράθυρο μοντέλο που ονομάζεται Emeya, ακολουθώντας τον κανόνα ονομάτων που αρχίζουν από «Ε», μιμείται τις προδιαγραφές του Eletre με την Lotus να δημοσιοποιεί προς το παρόν στοιχεία μόνο για την κορυφαία έκδοση με την μπαταρία των 102 kWh χωρίς ωστόσο η βρετανική φίρμα να αποκαλύπτει πόση αυτονομία εξασφαλίζει η συγκεκριμένη διόλου ευκαταφρόνητης χωρητικότητας μπαταρία.
Όπως και να έχει, η μπαταρία τροφοδοτεί ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ με συνδυαστική ισχύ 906 ίππων και 985 Nm ροπής που επιπλέον εξασφαλίζουν και τετρακίνηση.
Να τονιστεί ότι η Emeya διαθέτει δύο κιβώτια ένα μονής σχέσης για το μπροστινό άξονα και ένα δύο σχέσεων για τον πίσω στα πρότυπα της Porsche Taycan.
Χάρη ακριβώς στην συγκεκριμένη ιδιαιτερότητα αλλά και την παρουσία συστήματος launch control, σε επίπεδο επιδόσεων η Emeya υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,78 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα ξεπερνά τα 250 χλμ.
Εντυπωσιακές είναι και οι προδιαγραφές του κυκλώματος φόρτισης το οποίο επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας με τάση έως 350kW σε ταχυφορτιστή DC, διαδικασία που απαιτεί μόλις 15 λεπτά για την επαναφόρτιση από το 10 έως το 80%.
Όπως ισχύει και το SUV Eletre, η Lotus έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική της κατασκευής με κυρίαρχο ένα ενεργό spoiler 28 εκ.
το οποίο φροντίζει για την παραγωγή κάθετης δύναμης έως και 215 κιλών.
Ενεργή είναι και η μπροστινή γρίλια που αναλόγως την περίσταση και τις απαιτήσεις ανοίγει η κλείνει συμβάλλοντας στις επιδόσεις ή στην αποτελεσματικότερη ψύξη των φρένων και της μπαταρίας ενώ η Emeya διαθέτει και ένα ενεργό splitter στο μπροστινό τμήμα προς όφελος επίσης της παραγωγής κάθετης δύναμης.
Η Lotus σημειώνει ότι οι επιφάνειες της Emeya έχουν σ...