BMW iX1: Επί νέας ηλεκτρικής βάσης
Ημερομηνία:
6/9/2023, 15:36 - Εμφανίσεις: 40
Η βαυαÏική φίÏμα αποκαλÏπτει μια νÎα εισαγωγική και πιο Ï€Ïοσιτή Îκδοση για την αμιγώς ηλεκτÏική iX1 η οποία αποτελεί το νÎο σημείο εισόδου στο ηλεκτÏικό σÏμπαν δια χειÏός BMW.
ΣÏμφωνα με τις συστάσεις, η διάθεση της Îκδοσης eDrive 20 όπως ονομάζεται θα ξεκινήσει στη γεÏμανική αγοÏά από τον Ï€Ïοσεχή ÎοÎμβÏιο όπου θα ξεκινά από τα 47.000 ευÏÏŽ.
Σε ÏŒ,τι αφοÏά τα χαÏακτηÏιστικά της, η iX1 eDrive 20 εφοδιάζεται με Îνα ηλεκτÏικό μοτÎÏ Î¹ÏƒÏ‡Ïος 204 ίππων και 247 Nm Ïοπής που Ï„Ïοφοδοτείται από μπαταÏία 64,7 kWh η οποία με τη σειÏά της εξασφαλίζει αυτονομία Îως 475 χλμ.
Η φόÏτιση θα μποÏοÏσε να Ï€Ïαγματοποιηθεί σε ταχυφοÏτιστή DC με τάση Îως 130 kW, διαδικασία που εξασφαλίζει την αναπλήÏωση της ενÎÏγειας από 10-80% σε 29 λεπτά ενώ η οικιακή φόÏτιση με εναλλασσόμενο ÏεÏμα απαιτεί 6,5 ÏŽÏες με τον φοÏτιστή 11 kW ή 3 ÏŽÏες και 45 λεπτά με φοÏτιστή 22 kW.
Αυτονόητα το παÏαπάνω ηλεκτÏικό μοτÎÏ Î±Î½Î®ÎºÎµÎ¹ στην νÎα Ï€Îμπτης τεχνολογίας γενιάς eDrive της BMW ενώ τοποθετείται στον μπÏοστινό άξονα.
ΧάÏη στις ιδιότητες της ηλεκτÏοκίνησης σε ÏŒ,τι αφοÏά την αμεσότητα στην απόδοση Ïοπής, η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ÏŽÏα απαιτεί 8,6 δευτεÏόλεπτα ενώ η μÎγιστη ταχÏτητα της Îκδοσης διαμοÏφώνεται σε 170 χλμ./ÏŽÏα.
Όπως εÏκολα υποθÎτει κανείς η συγκεκÏιμÎνη Îκδοση της iX1 δεν παÏουσιάζει σχεδιαστικÎÏ‚ διαφοÏÎÏ‚ με την ήδη γνωστή ηλεκτÏική παÏαλλαγή του μοντÎλου, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι σε επίπεδο εξοπλισμοÏ, εφοδιάζεται με το ίδιο δίδυμο οθονών των 10,25 και 10,7 ιντσών που φιλοξενοÏνται πίσω από μια κοίλη επιφάνεια και βασίζονται στην νεότεÏη εκδοχή λειτουÏÎ³Î¹ÎºÎ¿Ï ÏƒÏ…ÏƒÏ„Î®Î¼Î±Ï„Î¿Ï‚ της BMW (OS9) το οποίο υπόσχεται αυξημÎνη ταχÏτητα λειτουÏγίας σε κάθε παÏάμετÏÏŒ του αλλά και πεÏισσότεÏες δυνατότητες....
Πηγή/ΠεÏισσότεÏα: in.gr
|
|
|