Πιστή στην υπόσχεσή της η γαλλική φίρμα αποκαλύπτει στην έκθεση του Μονάχου την νέα ενσάρκωση του Scenic το οποίο κρατά μόνο την πρακτικότητα που είναι συνυφασμένη διαχρονικά με το μοντέλο που στη νέα γενιά του μετουσιώνεται σε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV που μοιράζεται την τεχνολογία του με το Megane E-Tech όσο και το Nissan Ariya, απογειώνοντας το δίπτυχο χρηστικότητας και βιωσιμότητας.
Το Scenic E-Tech όπως είναι πλέον η ονομασία του ως ενός ιδιαίτερα αιχμηρού SUV που υιοθετεί το τελευταίο σχεδιαστικό ιδίωμα της γαλλικής φίρμας, θα κατασκευάζεται στο νέο εργοστάσιο Εlectric City Factory, στο Douai από τα τέλη της χρονιάς όντας αποκλειστικά διαθέσιμο σε ηλεκτρικές εκδόσεις που επωφελούνται από μπαταρίες NMC.
H εισαγωγική έκδοση Standard εφοδιάζεται με ένα τοποθετημένο μπροστά ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 170 ίππων και 280 Nm ροπής το οποίο αναλαμβάνει να τροφοδοτεί μπαταρία 60 kWh που με τη σειρά της υπόσχεται αυτονομία 420 χλμ.
Το κύκλωμα της μπαταρίας επιτρέπει ην φόρτιση σε ταχυφορτιστή DC με τάση 130 kW ενώ σε επίπεδο αμιγών επιδόσεων η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 9,3 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 150 χλμ./ώρα.
H δεύτερη έκδοση High-Range εφοδιάζεται το ίδιο με ένα, αλλά ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 218 ίππων και 300 Nm ροπής.
Μεγαλύτερη είναι και η μπαταρία η οποία εμφανίζει ονομαστική χωρητικότητα 87 kWh και όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς υπόσχεται μεγαλύτερη αυτονομία που διαμορφώνεται σε 620 χλμ.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις το sprint των «0-100» απαιτεί 8,4 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα εκτιμάται σε 170 χλμ./ώρα.
Η δυνατότητα σύνδεσης σε ταχυφορτιστή DC είναι αυτονόητα διαθέσιμη και στην περίπτωση της συγκεκριμένης έκδοσης με τη διαφορά ότι η μέγιστη επιτρεπόμενη τάση διαμορφώνεται σε 150 kW.
Εκτός από τα παραπάνω, αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από την ενεργειακή τους απόδοση οι μπαταρίες νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου υιοθετούν μια καινοτόμο διάταξη που επιτρέπει στις συστοιχίες να επισκευαστούν ή να αντικατασταθούν...