H μεταβατική περίοδος που περνάμε «υποχρεώνει» την πλειονότητα των εταιρειών να εξελίσσουν παράλληλα ηλεκτροκίνητα όσο και μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης συνήθως βασισμένα σε εκδοχές της ίδιας αρχιτεκτονικής, τακτική που συνήθως ενέχει κάποιους συμβιβασμούς ιδίως σε ό,τι αφορά τις ηλεκτρικές εκδόσεις.
Ακολουθώντας το παράδειγμα της EQS και EQE σε όλες τις εκφάνσεις τους που πλέον έχουν ως αφετηρία αρχιτεκτονικές ειδικά εξελιγμένες με αφορμή την ηλεκτρική περίσταση, η Mercedes-Benz σπεύδει όπως θα περίμενε κανείς από τη γερμανική φίρμα να εξελίξει μια νέα αρχιτεκτονική σχεδιασμένη εξαρχής με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση και για την νέα σειρά compact μοντέλων της τα οποία πρόκειται να κάνουν την εμφάνισή τους ως εκδόσεις παραγωγής από το 2024.
Το βάρος των συστάσεων της νέας αυτής πλατφόρμας μαζί με ένα δεδομένο μέλος της γκάμας των ηλεκτρικών compact Mercedes, αναλαμβάνει από το Μόναχο, το Concept CLA-Class.
H νέα αρχιτεκτονική που είναι στην αθέατη πλευρά της ονομάζεται MMA (Mercedes Modular Architecture) και φιλοξενεί στα σπλάχνα της μπαταρίες που υπόσχονται αυτονομία έως και 750 χλμ.
χωρίς προς το παρόν η γερμανική φίρμα να έχει δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία που να σχετίζονται με την ισχύ ή τους ηλεκτροκινητήρες.
Σε κάθε περίπτωση αυτό που φροντίζει να επισημάνει η γερμανική φίρμα είναι ότι η ηλεκτρική τεχνολογία της πρωτότυπης CLA προέρχεται από το Vision EQXX ενώ την ίδια προέλευση έχουν επίσης τόσο η ψηφιακή τεχνολογία όσο και η συνολική σχεδίαση του μοντέλου που προφανώς υπαγορεύεται από τις επιταγές της αεροδυναμικής.
Όπως και κάθε CLA από την στιγμή που το μοντέλο πρωτοεμφανίστηκε το 2014, το Concept CLA Class ανήκει στην κατηγορία των τετράθυρων coupe αν και στην προκειμένη περίπτωση είναι ακόμα εντονότερη η πρόθεση για περισσότερο δυναμισμό.
Αυτός ενισχύεται και από την αισθητική των επιμέρους στοιχείων όπως η χάραξη της γρίλιας συνδυαστικά και με τα νέα φωτιστικά σώματα τα οποία ενσωματώνουν φώτα ημέρας με το μοτίβο του αστεριού.