Ποιες ζημιές και απώλειες παθαίνει το αυτοκίνητο εάν παραμένει σταθμευμένο στον ήλιο για ώρες Ημερομηνία:
4/9/2023, 09:08 - Εμφανίσεις: 32
Ο ήλιος θα μπορούσε να αποτελεί απειλή για τα αυτοκίνητα, καθώς η υψηλή θερμοκρασία θα μπορούσε να επιφέρει προβλήματα στα εσωτερικά και εξωτερικά τους μέρη.
Η μπαταρία του αυτοκινήτου είναι ακόμα ένα εξάρτημα που θα μπορούσε να πάθει ζημιά από τον καυτό καιρό.
Η υπερβολική έκθεση στη θερμότητα θα μπορούσε να εξατμίσει το νερό της μπαταρίας, με αποτέλεσμα να αποδυναμώνεται και να μην θα μπορούσε να παρέχει την απαιτούμενη ένταση ρεύματος για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο.
Ακόμη, οι υψηλές θερμοκρασίες μπορούν να επηρεάσουν τα ελαστικά του αυτοκινήτου.
Η άμεση έκθεση στο ηλιακό φως προκαλεί ρωγμές στα πλευρικά τοιχώματα και την περιοχή του πέλματος των ελαστικών, που θα μπορούσε να οδηγήσει σε επικίνδυνα περιστατικά, όπως ένα σκάσιμο.
Πιο αναλυτικά, όπως τονίζει το Car and Motor, η πολύωρη έκθεση ενός αυτοκινήτου στον ήλιο θα μπορούσε να έχει καταστροφικές συνέπειες, όχι μόνον για το χρώμα του αμαξώματος αλλά και για άλλα τμήματα ενός οχήματος, η αντικατάσταση των οποίων φαντάζει στους περισσότερος σχεδόν ανέφικτη.
Ξεθώριασμα χρώματος Είναι προφανές ότι το πλέον εκτεθειμένο τμήμα του αυτοκινήτου στον ήλιο και συγκεκριμένα στην υπεριώδη ακτινοβολία είναι το αμάξωμα και ειδικότερα το χρώμα, το οποίο καλείται μεταξύ άλλων να διαχειριστεί και τις ακραίες μεταβολές της θερμοκρασίας.
Το αποτέλεσμα είναι το γνωστό σε όλους ξεθώριασμα, το οποίο συνήθως ξεκινά από τις παράλληλες προς το έδαφος επιφάνειες του αμαξώματος, όπως η οροφή και το καπό, και επεκτείνεται στις υπόλοιπες.
Μάλιστα στην προκειμένη περίπτωση, η αποκατάσταση της ζημιάς θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί μόνον με τη βαφή της επιφάνειας που παρουσιάζει τη συγκεκριμένη φθορά.
Φθορά ελαστικών μερών Ο ήλιος και ειδικότερα η υπεριώδης ακτινοβολία είναι ο μεγαλύτερο εχθρός και για τα ελαστικά μέρη του αυτοκινήτου.
Ξεκινώντας από τις γνωστές σε όλους τσιμούχες στα παράθυρα και τα παρμπρίζ και καταλήγοντας στα ελαστικά ενός αυτοκινήτου.
Και στις δύο περιπτώσεις, η πολύωρη έκθεση ενός οχήματος στον ήλιο μειώνει και μάλιστα σημαντικά τον χρόνο ζωής.