H πρώτη γενιά της AMG GT έβαλε πιο εμφατικά από ποτέ άλλοτε στο παρελθόν στο άλλοτε προνομιακό πεδίο δράσης της 911 και πλέον με τη δεύτερη γενιά της, φαίνεται να πολιορκεί ακόμα πιο στενά το sportscar της Porsche.
Aφετηρία για την νέα AMG GT Coupe αποτελεί η αρχιτεκτονική που φιλοξενεί την πρόσφατη SL και η οποία επέτρεψε στο γερμανικό coupe να υιοθετήσει ένα τετραθέσιο 2+2 εσωτερικό, στοχεύοντας σε περισσότερη χρηστικότητα αλλά και σε μια πιο ευθεία αντιπαράθεση με το coupe της Porsche η πλειονότητα των εκδόσεων του οποίου υιοθετεί μια αντίστοιχη διάταξη.
Παρά την συγκεκριμένη μεταβολή η οποία έχει ως αποτέλεσμα και ένα μεγαλύτερο μεταξόνιο, από σχεδιαστικής άποψης η νέα AMG GT αποτελεί μετεξέλιξη της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής της με κυρίαρχη στην σιλουέτα της το χαρακτηριστικό τόξο της οροφής και στο μπροστινό τμήμα όσα νεότερα έχουν προκύψει από τα σχεδιαστήρια της Mercedes.
Η νέα σχεδίαση στην οροφή επιτρέπει έναν σχετικά αξιοπρεπή χώρο καθ΄υψος στο πίσω τμήμα αλλά ενώ στην επιπλέον πρακτικότητα συνηγορεί και ο μεγαλύτερος χώρος του πορτ μπαγκάζ ο οποίος ξεκινά από τα 321 λίτρα και φτάνει ως τα 675 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Στα στοιχεία που θα μπορούσε επίσης ότι διαφοροποιούνται εν συγκρίσει με το παρελθόν είναι οι διογκωμένοι πίσω θόλοι που προσδίδουν στο γερμανικό coupe ένα ακόμα πιο μυώδες παράστημα.
Φυσικά εκτός από τις αθλητικές coupe αναλογίες το σκαρί της AMG GT διανθίζει ένα πλήθος από αεροδυναμικά βοηθήματα πολλά εκ των οποίων ενεργά, όπως το πίσω spoiler που ανοίγει κατά τις υψηλότερες ταχύτητες.
Σε κάθε περίπτωση διατίθεται ως επιλογή και μια σταθερή αεροδυναμική πτέρυγα αποτελούμενη είτε από πλαστικό είτε από ανθρακόνημα.
Αρχικά η AMG GT θα είναι διαθέσιμη με δύο twin-turbo V8 κινητήρες σε συνδυασμό αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη εννέα σχέσεων και κίνηση στους τέσσερις τροχούς.
Η ισχυρότερη AMG GT 63 4MATIC+ υπόσχεται 585 ίππους και 800 Nm ροπής και διαθέτει σύστημα launch control, υποσχόμενη επιτάχυνση απ...