Μετά τις 911 Sport Classic και Targa Heritage, η γερμανική φίρμα προσθέτει στη «συλλογή» της ένα ακόμα μοντέλο με τον χαρακτηρισμό Heritage και άκρως συλλεκτικά χαρακτηριστικά για λίγους.
Ο λόγος για την 911 S/T η οποία δημιουργήθηκε με αφορμή τα 60ά γενέθλια του εμβληματικού sportscar εξ ου και θα κατασκευαστεί σε 1963 αντίτυπα, τιμώντας την χρονιά που η 911 έκανε την πρώτη της εμφάνιση και συνδυάζοντας κατά κάποιο τρόπο το παρελθόν με το παρόν της ηγερίας της σπορ αυτοκίνησης.
Σε αντίθεση με την βασισμένη στην Turbo, Sport Classic, η νέα S/T λαμβάνει ως αφετηρία τις GT εκδόσεις ενώ το όνομά της διαφαίνεται αυτονόητα από την ομώνυμη σπάνια έκδοση του 1969.
Το αποτέλεσμα της ρετροσπεκτιβίστικης προσέγγισης της Porsche είναι ο συνδυασμός της κορυφαίας παραλλαγής του ατμοσφαιρικού κινητήρα που εφοδιάζει την 911 GT3 RS με μηχανικό κιβώτιο, στοιχεία που προσδίδουν στην S/T μια μοναδική και άκρως συλλεκτική υπόσταση που κατά κάποιο τρόπο υπερβαίνει και δεν οφείλεται αποκλειστικά ούτε στο χαμηλό τιράζ ούτε και την αδιαφιλονίκητα υψηλή τιμή της η οποία αγγίζει τα 270.000 ευρώ.
H ισχύς του επίπεδου εξακύλινδρου κινητήρα των 4,0 λίτρων διαμορφώνεται σε 525 ίππους και 465 Nm ροπής ωστόσο το σημαντικότερο στην προκειμένη περίπτωση είναι η απόκριση που υπόσχεται το συγκεκριμένο μοτέρ που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις απαιτήσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού αλλά και το όριο στροφών το οποίο διαμορφώνεται σε 9.000 σ.α.λ.
Το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες της S/T, διαθέτοντας πιο κοντές σχέσεις ενώ συμπληρώνεται και από ένα ελαφρύτερο κατά 10,5 κιλά συμπλέκτη εν συγκρίσει με τον αντίστοιχο της GT3.
Σε απόλυτα μεγέθη ο παραπάνω συνδυασμός εγγυάται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 300 χλμ./ώρα.
Το αμάξωμα έχει ανάλογες «καταβολές» καθώς αποτελεί ένα μείγμα ανάμεσα σε GT3 και GT3 Touring με τη διαφορά ότι στην προκειμένη περίπτωση έχει γίνει ακόμα πιο εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, υλικό από το οποίο αποτελούνται τα φ...